شناسهٔ خبر: 44230678 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سالاری مطرح کرد؛

اخبار جدید از اصلاحات احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل زیان آور

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین وضعیت از صدور اصلاحات احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور تأمین اجتماعی، توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت از صدور اصلاحات احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور تأمین اجتماعی، اظهار کرد: اصلاحات احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان سخت و زیان آور تأمین اجتماعی به تصویب اعضای هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی رسیده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: برای هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی آن را ارسال کردیم و کارگروهی در هیات امنا آن را مصوب کرد و تا چند روز آینده به تصویب اعضای هیات امنا می‌رسد و آن را اجرا می‌کنیم.

وی درباره رقم افزایشی حقوق این دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: این که چقدر حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور افزایش پیدا کند متغیر است و بر اساس سال‌هایی که سختی کار داشتن محاسبات انجام می‌شود.

سالاری افزود: ممکن است فردی دو سال، فرد دیگر سه سال و یا بیشتر سخت و زیان آور داشته باشد و اینکه میزان حقوقی دریافت این افراد چقدر و سابقه سخت و زیان آوری آن‌ها چه میزان است، متناسب سازی حقوق آن‌ها بر آن اساس محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما