شناسهٔ خبر: 44229954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس:

باید از دانشمندان هسته ای کشور بیشتر حفاظت کنیم

بهارستان- نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مسئولان امنیتی کشور افزود: نباید به این سادگی یک چهره ملی را از دست بدهیم، باید از این چهره‌های ارزشمند محافظت کنیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر از بررسی ابعاد ترور شهید «محسن فخری زاده» در مجلس شورای اسلامی خبر داد و ضمن انتقاد از مسئولان امنیتی کشور افزود: نباید به این سادگی یک چهره ملی را از دست بدهیم، باید از این چهره‌های ارزشمند محافظت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشریح جزئیات حادثه ترور شهید «فخری زاده» گفت: در این حادثه ابتدا خودرو منفجر می‌شود، سپس رگبار به شهید می‌بندند و پس از انتقال وی به بیمارستان خودرو آتش می‌گیرد.

وی از مسئولین امنیتی کشور خواست، در این شرایط حساس طوری عمل کنند، که شاهد چنین حوادثی نباشیم و ضمن انتقاد از دولت برای تعویض جاسوس اسرائیلی گفت: بازدید از مراکز هسته‌ای ما و نیز رفت و آمد در کشور ما طوری بوده است، که به اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ما دسترسی پیدا کرده اند.

نوروزی افزود: نتانیاهو دو سال قبل گفته بود، که ما فخری زاده را می‌شناسیم و مصاحبه‌های آنها نشان دهنده خوشحالی از ترور این دانشمندان هسته‌ای است.

وی به مسئولین امر اخطار داد که بیش از پیش مراقب چهره‌های ارزشمند کشور باشند و گفت: ما پاسخ این اقدام را خواهیم داد و در برابر جنایات اسراییل خونخوار هیچ گاه سکوت نخواهیم کرد.

نظر شما