شناسهٔ خبر: 44229523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی پارس جنوبی جم : این تیم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله دارد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل خود برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور هنوز فاصله دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد نصرتی یکشنبه‌شب پس از برد ۲ بر یک تیمش برابر رایکا بابل در جمع خبرنگاران افزود: نتیجه بازی امروز خوب بود و باتوجه به اینکه از ۲ بازی انجام شده ۶ امتیاز ممکن دریافت شده روند نتیجه‌گیری تیم رضایت‌بخش است.

وی بیان کرد: با این وجود کیفیت بازیکنان هنوز به وضعیت مطلوبی نرسیده و آنها نیاز به کار بیشتری دارند.

نصرتی ادامه داد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مقایسه با فصل گذشته به صورت صددرصد تغییر کرده و برای همین نیاز به زمان دارد تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند.

وی عنوان کرد: نتیجه نگرفتن در بازی‌های دوستانه فشارهای زیادی به تیم پارس جنوبی وارد کرد اما این بازی‌ها فرصتی بود تا نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آنها اقدام شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم یادآورشد: در بازی امروز برابر رایکا بابل نیز بازیکنان در نیمه اول کنترل بازی را کامل در دست داشتند و در نیمه دوم نیز با برتری خود چند موقعیت بسیار مناسب گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند.

نصرتی ادامه داد: با این حال نیاز به گذر زمان است تا بازیکنان به تفاهم تاکتیکی و همچنین زوج‌سازی لازم دست یابند که این مهم در تمرین‌ها بیشتر به آن پرداخته خواهد شد.

وی یادآورشد: شروع ماراتن‌ها در تمام دنیا همیشه سخت بوده است ولی امیدواریم با همت بازیکنان رفته‌رفته پارس جنوبی جم به شرایط مناسب خود دست پیدا کند.

نصرتی اظهار کرد: بازیکنان پارس جنوبی جم تاکنون یک ریال دریافتی هم نداشتند و اردوهایی که رفتیم نیز بدهی‌ها تسویه نشده است که امیدواریم با همت مسئولان مشکلات مالی تیم نیز بزودی برطرف شود.

نظر شما