شناسهٔ خبر: 44229412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

داور بین المللی:

هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم/نپذیرفتن داوری مسابقات حریف صهیونیستی

سلاحورزی، داور بین المللی گفت: هرگز دارو بازی که نماینده اسرائیل باشد را انجام نمی دهم چرا که اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهمینه سلاحورزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و همه ما سربازان رهبر هستیم و وظیفه هر ایرانی است که به خون شهدا پایبند باشد.

وی افزود: در سال ۹۶ به عنوان داور در مسابقات جهانی کشتی سنتی در بلاروس حضور داشتم که در یکی از بازی ها متوجه شدم یکی از حریفان، نماینده اسرائیل است، پس از اینکه متوجه شدم  در این بازی نماینده اسرائیل حضور دارد اعلام کردم که من داوری این مسابقه را انجام نمی دهم و وقتی علت را جویا شدند گفتم رهبرم فرموده که ما اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم.

داوربین المللی عنوان کرد: نه تنها در آن دوره از مسابقات بلکه هیچ وقت در بازی که نماینده ای از اسرائیل باشد داوری آن را بر عهده نخواهم گرفت و همه موظف هستیم به آرمان های شهدا پایبند باشیم.

وی بیان کرد: جوانان زیادی از این کشور برای ایستادگی در برابر دشمن جان خود را فدا کردند و امروز ما وظیفه داریم به آرمان های شهدا پایبند باشیم و اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم.

این داور و ورزشکار لرستانی با اشاره به شهادت شهید فخری زاده خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل تاب دیدن موفقیت ها و پیشرفت های ایران را ندارند که اینگونه دست به ترور می زنند، اسرائیل رژیمی غاصب است که جنایت های زیادی انجام داده اما ملت ایران هر روز برای سربلندی ایران و پیشرفت و موفقیت قوی تر و محکم تر در این مسیر حرکت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما