شناسهٔ خبر: 44229269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال؛

بازگشت طلایی پوشان به صدر با غلبه بر سایپا

تیم سپاهان اصفهان در بازی حساس هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با نتیجه ۳ بر ۱ سایپا را شکست داد و در روز استراحت تیم های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه به صدر جدول بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار حساس تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا تهران در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه ۹ آذر) از ساعت ۱۷ در خانه والیبال برگزار شد که در پایان شاگردان رحمان محمدی راد با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز بازی شدند.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود سپاهان

تیم سپاهان در ابتدای ست توانست اختلاف ۲ امتیازی ایجاد کند اما شاگردان مصطفی کارخانه اختلاف را جبران کردند و حتی ۳ امتیاز هم از رقیب خود پیش افتادند. در ادامه رحمان محمدی راد با آوردن فرزاد ملابهرامی و کیارش رسولی به بازی و با دفاع خوبی که شاگردان او روی تور داشتند باز هم از حریف خود جلو افتادند و موفق شدند با اختلافی ۴ امتیازی ست اول را پیروز شوند.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به نفع سپاهان

در شروع ست دوم سپاهانی‌ها برتری نسبی بر سایپا داشتند و در مقاطعی از بازی اختلاف ایجاد کردند. سایپایی‌ها در این ست سرویس‌ها و آبشارهای زیادی به اوت زدند و در آن طرف سپاهانی‌ها در حملات خود تنوع زیادی داشتند و در پایان این ست علی اصغر مجرد بود که امتیاز ۲۵ را برای سپاهان کسب کرد تا این ست هم به سود شاگردان رحمان محمدی راد به اتمام برسد.

ست سوم ؛۲۵ بر ۲۲ به سود سایپا

سایپایی‌ها این ست را بهتر آغاز کردند و در مقاطعی اختلاف‌های ۳ و ۴ امتیازی ایجاد کردند. هر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی در این ست کردند اما در پایان این ست شاگردان مصطفی کارخانه با ارائه نمایشی بهتر نسبت به شاگردان محمدی راد موفق به پیروزی در این ست شدند.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۸ به نفع سپاهان

یاران علیرضا مباشری این ست را خیلی خوب شروع کردند و رفته رفته با دفاع روی تور و عملکرد قابل قبول در حمله، اختلاف را زیاد کردند و در پایان با اختلافی ۷ امتیازی این ست را نیز پیروز شد تا سپاهان بازی حساس هفته را با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود.

به گزارش ایمنا این دیدار از شبکه اختصاصی و اپلیکیشن رسمی باشگاه سپاهان اصفهان به صورت زنده پخش شد.

نظر شما