شناسهٔ خبر: 44228781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲ میلیارد ریال کالای احتکاری در جهرم کشف شد

شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: انواع کالای احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "افشین حیدری" روز یکشنبه بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان "جهرم" در راستای طرح مبارزه با احتکار، از انباشت حجم زیادی کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان واقع در یک انبار در خیابان ولی‌عصر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۶ هزار و ۵۳۷ لیتر روغن موتور خودرو، ۳۶۰ عدد فیلتر هوا و ۱۰۸ عدد بطری ضد یخ احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه ارزش این محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص مالک تحویل مراجع قضائی و انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم نیز در همین زمینه به ایرنا گفت: همزمان با شروع به کار قرارگاه ۱۷ ربیع به مناسبت هفته مبارک بسیج، به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی کالا در آن شهرستان، طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه آن شهرستان، انبار احتکار روغن خودروهای سبک به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

مهدی زارعی افزود: بر همین اساس و با توجه به رصد اطلاعاتی و اجرای گشت شبانه مشترک متشکل از اطلاعات سپاه جهرم، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی و اداره صمت با مجوز دادستانی آن شهرستان، از یک باب منزل نیمه ساخته بازدید و کالاهای مذکور کشف و ضبط شد.

وی ابراز کرد: از همشهریان درخواست می‌کنیم تا هرگونه انبار مشکوک یا مشاهده کالاهای احتکار شده را به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه یا ۱۲۴ سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

نظر شما