شناسهٔ خبر: 44228567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرسنل پایگاه نیروی دریایی آستارا خون اهدا کردند

آستارا - ایرنا - جمعی از کارکنان و سربازان پایگاه نیروی دریایی ارتش در بندر مرزی آستارا، برای رفع نیاز بیماران در ایام کرونا، ۳۰ واحد خون اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش در آستارا روز یکشنبه در پایگاه انتقال خون این شهرستان گفت: امروز ۳۰ نفر از کارکنان نیروی دریایی با اهدای خون به بیماران در ایام پیشگیری از بیماری کرونا، مسئولیت خود را در قبال امنیت و سلامت جامعه نشان دادند.

ناخدا دوم محمود طبسی افزود: عوامل پایگاه نیروی دریایی ارتش در آستارا پیش از این در راستای پیشگیری از کرونا معابر شهرک عباس آباد را ضدعفونی و از پرستاران و کادر درمان بیمارستان آستارا تجلیل کرده بودند.

وی اظهار کرد: نیروی دریایی به عنوان یکی از نیروهای چندگانه ارتش، وظیفه پاسداری از مرزهای آبی را بر عهده دارد و پایگاه نیروی دریای ارتش در آستارا با تمام توان از مرزهای آبی این شهرستان صیانت می کند.

پایگاه انتقال خون آستارا نیز با اعلام نیاز به فراورده های خونی، از علاقه مندان اهدای خون خواست همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۱ به این پایگاه به نشانی خیابان گمرک، محوطه اورژانس سابق مراجعه کنند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، نیاز به فرآورده های خونی برای درمان بیماران کرونایی را در همه جوامع افزایش داده است.

هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

نظر شما