شناسهٔ خبر: 44228532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شکست خانگی قشقایی مقابل آرمان گهر سیرجان

گروه استان‌ها- تیم قشقایی شیراز در دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول در دیداری خانگی با یک گل مغلوب تیم آرمان گهر سیرجان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم قشقایی عصر امروز در ورزشگاه پارس شیراز مقابل آرمان گهر سیرجان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست خانگی داد.

تک گل این بازی را تیم آرمان‌ گهر سیرجان در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساند و در ادامه بازی بازیکنان قشقایی نتوانستند گل خورده را جبران کنند.

تیم قشقایی شیراز که در هفته نخست با پیروزی مقابل تیم ملوان انزلی با نتیجه یک بر صفر به 3 امتیاز ارشمند دست یافته است در این هفته نتوانست امتیازی کسب کند و در حال حاضر در رده نهم جدول قرار گرفته است. تیم آرمان گهر نیز که هفته گذشته مقابل تیم پارس پارس جنوبی جم با نتیجه 2 بر یک شکست خورده بود در هفته دوم این شکست را جبران کرد و در حال حاضر در رده هفتم جدول ایستاده است.

تیم فجر شهید سپاسی دیگر نماینده فارس در لیگ دسته اول در تنها بازی باقی‌مانده از هفته دوم ساعت 14:45 دقیقه روز دوشنبه 10 آبان‌ماه در خانه حریف مقابل تیم شهرداری آستارا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/422/ ز

نظر شما