شناسهٔ خبر: 44228502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

برخورد جدی با قانون‌شکنی‌ها با همراهی مردم مواجه خواهد شد

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: مطالبه مردم برخورد با قانون‌شکنی‌هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخوردها همراهی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در ادامه سرکشی از مجموعه‌های استان در ادارهکل دادگستری استان حضور یافت و در دیدار با مدیر کل دادگستری استان با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با فسادها و تخلفات، عنوان داشت: انتظارات مردم از قوه قضائیه بالاست و مردم به دستگاه قضا امیدوارند و آن را پناهگاه خود می‌دانند و این کار را برای قوه قضائیه حساس می کند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تاکید کرد: قوه قضائیه با پیگیری جدی و قاطع در مقابل قانون‌شکنان بایستد و برای رفع شبهات، اقناع عمومی را در دستور کار قرار داده و مسائل را برای مردم تبیین کند تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

وی با اشاره به برخی مسائل از جمله فساد اداری، تخلفات حوزه بهداشت و درمان، درگیری‌های طایفه‌ای و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تاکید کرد: باید اقدامی عاجل صورت گیرد زیرا برخورد ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد اقدام خاص و موثری صورت نمی‌گیرد. 

وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری گاهی دچار فساد می‌شوند و مطالبه مردم برخورد با قانون شکنی هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخوردها همراهی می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات این مجموعه در برخورد با تخلفات گفت: با توجه به حجم بالای کار در اداره کل دادگستری استان در ایام شیوع کرونا، به جای تعطیل کردن کارها و از طرفی رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، ساعت کار را تغییر داده‌ایم و در دو نوبت صبح و عصر به پرونده ها رسیدگی می شود.

انتهای پیام

نظر شما