شناسهٔ خبر: 44228381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون گاز فارس:

وضعیت شبکه انتقال گاز پایدار است

معاون بهره برداری شرکت ملی گاز استان فارس از پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر این استان با وجود بارش‌های شدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین‌پور گفت: با اجرای تمهیدات لازم، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و به رغم بارش‌های شدید در برخی مناطق استان فارس، تاکنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت‌ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز فارس گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، حسین‌پور تاکید کرد: اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان نیست و همه ایستگاه‌های این شرکت در مدار قرار دارد و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

به گفته این مقام مسئول تا پایان فصل بارش‌ها، گشت‌ها و سرکشی‌های مستمر در شهرستان‌ها انجام می‌شود تا هیچ گونه مشکلی در حفاظت از تاسیسات گازرسانی و نیز تامین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

او رمز پایداری جریان گاز طبیعی و رضایتمندی مشترکین از  خدمت رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام و اضافه کرد: شرکت گاز فارس همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می‌کند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: در صورت تداوم بارش‌ها و افزایش سرما ، همه تلاش و برنامه ریزی شرکت گاز فارس ، ممانعت از قطعی یا کاهش فشار گاز مشترکان است که این امر جز با همکاری خوب مردم در مدیریت مصرف گاز میسر نخواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما