شناسهٔ خبر: 44227456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به همت سپاه ناحیه زرقان برگزار شد:

وبینار هماهنگی آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی

وبینار هماهنگی آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی، به میزبانی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش اموزی شهرستان زرقان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، وبینار هماهنگی آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی، به میزبانی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش اموزی شهرستان زرقان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، افروخته،  مدیریت آموزش وپرورش  ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان داشتند: شکل گیری بسیج در قامت یک نهاد ارزشی، متعالی، ولایت مدار وانسان ساز از برکات انقلاب اسلامی است.
به گفته وی، این سازمان با همکاری نظام آموزش وپرورش تا کنون گام های بلندی در راستای نهادینه کردن ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین دانش آموزان ونوجوانان برداشته است و اکنون وظیفه ماست تا با ترویج وتبلیغ فرهنگ بسیجی در راستای گسترش وتقویت روحیه ایثار واز خودگذشتگی مسیر اهداف وآرمان های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.
 
در ادامه جلسه، سرهنگ افشاریان،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان هم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در ۵ آذر ۱۳۵۸ بعداز تسخیر لانه جاسوسی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) دستور تشکیل نهاد بسیج را دادند.
وی با بیان اینکه بسیج رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب است و رهبر آن را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران میداند، تصریح کرد: بعداز جنگ تصور می شد که دیگر بسیج فعالیتی نداشته باشد، امّا بسیج تشکیلاتی نظامی صرف نیست. بسیج دارایی پایان ناپذیری از اعتماد به نفس و نشانه غرور وسربلندی کشور است.
 
سرهنگ افشاریان، با تصریح بر اینکه عملکرد بسیج بعد از جنگ فعالیت های وسیعی در بر داشته است، تامین امنیت کشور، کمک به ریشه کنی فتنه هایی که در چند سال اخیر در کشور پیش آمد وفتنه آخر که در آبان سال قبل بود، و همچنین باورهای انسان ساز و زنده کردن فریضه امر به معروف ونهی از منکر را از این موارد دانست.

به عقیده وی، بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد میکند، برای عدالت تلاش وکوشش می نماید وهدفی جز رضای خدا ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه زرقان در ادامه با اشاره به فعالیت های اخیر بسیج و آموزش وپرورش در طرح لبخند رضایت، گفت: توزیع ۳۰ عدد بسته حمایتی بین دانش آموزان بی بضاعت در روز ۵ آذر ۹۹ با همکاری آموزش وپرورش، کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی شهرستان زرقان از این قبیل فعالیت هاست.

در پایان نیز با توجه به برگزاری مسابقه کتاب خوانی (مکتب سپهبد شهید قاسم سلیمانی) که با تعداد ۱۸۰ نفر شرکت کننده برگزار شده بود، به ۳ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.
انتهای پیام/

نظر شما