شناسهٔ خبر: 44226439 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سلسله نشست‌های «نقش‌آفرینی دانشجو در رسانه» برگزار می‌شود

سازمان فضای مجازی سراج مرکز امور بانوان استان قم با همکاری انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا به مناسبت روز دانشجو، سلسله نشست‌های تخصصی آنلاین، با موضوع «نقش‌آفرینی دانشجو در رسانه» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، سلسله نشست‌های تخصصی آنلاین با موضوع «نقش‌آفرینی دانشجو در رسانه» با اعطای گواهی‌نامه معتبر از 9 تا 16 آذرماه از سوی سازمان فضای مجازی سراج مرکز امور بانوان استان قم با همکاری انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود.

نخستین جلسه از این سلسله‌نشست امروز 9 آذر از با عنوان «دانشجو، کنشگری در فضای مجازی: سویه‌ها و ملاحظات» با حضور عبدالحسین کلانتری، مشاور دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دانشیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران ساعت ۱۸ برگزار می‌شود. داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینک نشست را ساعت 17 در کانال ایتا و تلگرام به نشانیfajazi_nf@ مشاهده کنند.

دومین نشست، روز دوشنبه 10 آذرماه با عنوان «دانشجوی رسانه‌ای، گزاره بی‌طرفی و ایده اثربخشی» با حضور فرشاد مهدی‌پور، عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

نشست «کارکردها و کژکارکردهای رسانه در عرصه سیاستگذاری فرهنگی» در روز سوم این سلسه نشست به سخنرانی سیدمحمدحسین هاشمیان، مدیر گروه مدیریت راهبردی فرهنگ دانشگاه باقرالعلوم(ع) در 11 آذر اختصاص دارد.

چهارمین جلسه با عنوان «بحران آموزش و مهارت رسانه» با حضور محمد حسنی، مدرس و مدیر فرهنگی برگزار می‌شود. معصومه نصیری، مدرس و پژوهشگر سواد رسانه و کارشناس رسانه نیز مسئولیت برگزاری پنجمین نشست با عنوان «نقش دانشجو برای مقابله با جنگ شناختی و رسانه» را بر عهده دارد که طی 14 آذر برگزار می‌شود.

در ادامه این سلسله نشست، مریم اردبیلی پزشک، آینده‌پژوه و پژوهشگر فعال حوزه زنان و خانواده شنبه 15 آذر نشستِ «آینده جمعیتی و نقش‌آفرینی دانشجو در رسانه» را برگزار می‌کند.

آخرین نشست در روز یکشنبه 16 آذرماه با عنوان «دانشجوی آینده و عمومی‌سازی دانش» با حضور احمد کوهی، آینده‌پژوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما