شناسهٔ خبر: 44223493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واعظی درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی مصیبت فقدان وی را به خانواده و فرزندان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسئلت کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی مصیبت فقدان وی را به خانواده و فرزندان ایشان تسلیت گفت.


انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و یار و همگام صمیمی و دلسوز، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

این خدمتگزار مبارز، متعهد و پرتلاش پس از مجاهدت در مسیر استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، سالیان متمادی در سنگر‌های مختلف، تمام تلاش و همت خود را به حفظ و تقویت بنیادی‌ترین ارزش‌های نظام اسلامی معطوف نمود و در این راه با هدایت مدبرانه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات ارزنده‌ای به خانواده معظم ایثارگران ارائه کرد که همواره در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از همدلی‌ها و همراهی‌های صادقانه ایشان با دولت تدبیر و امید در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ ایثارگران، مصیبت فقدان این انسان خدوم را به خانواده مکرم به ویژه همسر و فرزندان ایشان، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای ناطق نوری و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سعید مهدوی‌کنی و سایر نزدیکان و آشنایان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
 
 
 
انتهای پیام/ 

نظر شما