شناسهٔ خبر: 44222308 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتشار نامه مخالفت دولت با طرح "جهش تولید دانش بنیان" + سند

داور مسابقه کارآفرینی "میدون" با انتشار یک نامه نوشت: وقتی گفته می‌شد دولت حسن روحانی در حوزه "دانش‌بنیان" موفق عمل کرده است عرض می‌کردم خیر، این عملکرد دولت روحانی نیست این نتیجه اقدامات جوانان انقلابی حوزه مدیریت فن‌آوری کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ حجت عبدالملکی داور مسابقه کارآفرینی "میدون" در تلویزیون، با انتشار یک نامه در صفحه شخصی خود نوشت: "وقتی گفته می‌شد دولت حسن روحانی در حوزه "دانش‌بنیان" موفق عمل کرده است عرض می‌کردم خیر، این عملکرد دولت روحانی نیست؛ این نتیجه اقدامات جوانان انقلابی حوزه مدیریت فن‌آوری کشور است که دولت ایشان موفق به حذفشان نشده است واقعیت و ذات دولت لیبرال حسن روحانی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان همین نامه است که می‌بینید. ذات همان دولتی که فناوری هسته‌ای را با برجام به فنا داد، با سایر بخش‌های فناوری هم مهربان نبود و نیست؛ راه‌آورد لیبرالیسمی که این دولت به آن افتخار می‌کند خام‌فروشی است و بس! مسیر بندگی ملت برای خوش‌خدمتی به کدخدا!"

به گزارش تسنیم؛ نامه‌ای که عبدالملکی در صفحه شخصی خود منتشر کرده است، نامه محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، خطاب به دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکتر امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور و دکتر وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

در این نامه آمده است: "یادداشت جناب آقای دکتر ملک‌زاده با موضوع درخواست "جلوگیری از تصویب طرح نمایندگان محترم مجلس با عنوان "جهش تولید" که تصویر آن به پیوست ارسال می‌شود، به استحضار ریاست محترم جمهوری رسید، پی‌نوشت فرمودند:

"مراقب شود که خلاف سیاست‌های دولت هیچ اقدامی صورت نپذیرد"

شرکت های دانش بنیان , علمی , علم و تکنولوژی ,

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نظر شما