شناسهٔ خبر: 44221131 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی خبر داد:

راه اندازی پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان پیش دبستانی

به دنبال اعلام ثبت نام و آموزش رایگان و مجازی دوره ی پیش دبستانی و بمنظور پیشگیری از مراجعات حضوری در شرایط کرونایی معاون آموزش ابتدایی استان از راه اندازی پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان این دوره خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی، کامیار قهرمانی فرد صبح امروز در گفتگو با واحد خبر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی از راه اندازی پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان این دوره خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ادامه داد: به دنبال اعلام ثبت نام و آموزش رایگان و مجازی دوره ی پیش دبستانی و بمنظور پیشگیری از مراجعات حضوری در شرایط کرونایی پورتال ثبت نام غیرحضوری نوآموزان این دوره ایجاد شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در ایام تشدید محدودیتهای و شرایط خاص کرونایی و همچنین ضرورت مراقبت از سلامت مردم و شتاب بخشی شناساسایی و جذب نوآموزان 6 ساله از امروز این سامانه راه اندازی می شود.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان یادآور شد: خانواده های محترم می توانند با ورود به سامانه راهبران فناوری و بخش پیش دبستانی به آدرس http//:rahbaran.edu.ir درخواست ثبت نام در طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش دبستانی را برای فرزندان خود انجام دهند.

کامیار قهرمانی فرد اظهار کرد: اطلاعات ثبت شده توسط مراجعین بلافاصله در پایگاه ثبت شده ( منطقه/ ناحیه ) قابل دسترسی و ثبت در سامانه سناد خواهد بود.

وی در پایان از تمامی همکاران و اصحاب محترم رسانه در مناطق و نواحی استان اطلاع رسانی حداکثری موضوع را در راستای پوشش تمامی نوآموزان در دوره پیش دبستانی مجازی، خواستار شد.

 

app.ir/ap_azar_shargi                                      کانال آموزش و پرورش در سروش

http://instagram.com/ap.azar_shargi                 کانال آموزش و پرورش در اینستاگرام

https://www.aparat.com/andishe.ash               کانال آموزش و پرورش استان در آپارات

30008624                                                   سامانه پیامکی آموزش و پرورش استان

 

نظر شما