شناسهٔ خبر: 44220692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار قزوین:

نیروی انتظامی مرکز اقتدار و آرامش و امنیت در جامعه است

جمالی پور گفت: نیروی انتظامی مرکز اقتدار و آرامش و امنیت در جامعه است و این شاخصه ها در پلیس استان قزوین بسیار مشهود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، با اشاره به ترور شهید فخری زاده بیان کرد: این رفتار، عملی بزدلانه برای کشتار است و اینکه ناجوانمردانه شخصی را ترور کنند از نگاه انسانی و اخلاقی محکوم است.

وی ادامه داد: این روزها اکثر کشورها و مجامع بین المللی این کار را محکوم کرده و قطعا جمهوری اسلامی از خون کسب که شخصیتی بزرگ برای کشور بود نمی گذرد.

جمالی پور در ادامه بیان کرد: سردار حاجیان شخصیتی بسیار ارزشمند ، فردی متدین، متعهد با دانش علمی و نظامی و مردم است و در این مدت مسوولیت سعی کرد تا مسایل را با تدبیر و عقلانیت راهنمایی کند چرا که عقلانیت موجب

وی افزود: امروز تیم مسوولان ارشد استان انسانهای فکور، دغدغه مند و همگرا هستند. شورای تامین استان از فرمانده سپاه، دادستان، رئیس دستگاه قضا تا نیروی انتظامی همگی دغدغه مند نظام با دغدغه خدمتگزاری به جامعه و وحدت افزایی مردم استان هستند که با رهنمون های امام جمعه به نتایج مطلوبی رسیده و موجب شده امنیت پایدار استان در سطح بالایی باشد.

استاندار قزوین تبیین کرد: وقتی مردم متوجه وحدت و همگرایی مسوولان می شوند ما قدرت و امید بیشتری برای خدمتگزاری می بینیم و امروز مسوولان به عنوان ید واحده، خود را خدمتگزار مردم دانسته و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

این مسئول تصریح کرد: نیروی انتظامی مرکز اقتدار و آرامش و امنیت در جامعه است و این شاخصه ها در پلیس استان بسیار مشهود است. نیروهای شایسته باید بتوانند جایگاه های بزرگ را در کشور کسب کنند تا خدمتگزاری بیشتری در این راستا داشته باشند.

وی اضافه کرد: بخش اجتماعی بخشی است که می تواند خدمات اجتماعی ناجا را به مردم اطلاع رسانی نماید که قطعا سردار حاجیان در این ماموریت بسیار موفق خواهد بود.

 جمالی پور خاطرنشان کرد: با توجه به کارنامه سردار ابراهیمی، فرمانده جدید استان، امیدواریم وی بتواند مسیر سردار حاجیان را با مشورت از فرماندهان مجموعه، اعضای شورای تامین و هم ردیفان خود در دیگر نیروهای نظامی از جمله سپاه این راه را با اقتدار طی کنند.

استاندار قزوین در خاتمه گفت: همه دستگاه های اجرایی در انجام مأموریت ناجا باید با پلیس همراه باشند، باید پلیس استان بتواند نظم، امنیت، عدالت را در راستای رضایتمندی مردم ایجاد نماید.

1010/پ30/ب

نظر شما