شناسهٔ خبر: 44220056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز ثبت نام آزمون داوطلبان آزاد و سنجش مهارت نیروی کار

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سرخس گفت: ثبت نام آزمون داوطلبان آزاد و سنجش مهارت نیروی کار به صورت الکترونیکی آغاز شد.

صاحب‌خبر -
سید محسن سید النگی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در سال جهش تولید به منظـور سـاماندهی آزمون داوطلبان آزاد (ادواری) و سنجش مهارت نیروی کار، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بـه عنوان تنها متولی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تعیین صلاحیت فنی و تخصصی نیروی کار، ثبت نام سراسری این آزمون‌ها را بـه صـورت الکترونیکـی آغاز کرد.

او افزود: این آزمون‌ها در دو مرحله در قالب آزمون‌های کتبی و عملی متناسب با استاندارد‌های بین المللی به منظور سـنجش مهارت نیروی کار مورد نیاز بخش‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر سرخس اجرا می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سرخس ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان آزمون‌های ادواری از تاریخ ۹ آذرماه به صورت اینترنتی در خراسان رضوی آغاز شد و تا چهاردهم آذرماه ادامه خواهد یافت.

سید النگی بیان کرد: جوانان متقاضی در سرخس می‌توانند پس از دریافت دفترچه‌راهنما و کارت اعتباری از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام//م. ه

نظر شما