شناسهٔ خبر: 44218708 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اعلام شد

معاونان علوم پزشکی، علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را ابلاغ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل «اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کردند. براساس این دستورالعمل، باید با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاس‌های درسی در زمان‌های پیش‌بینی شده صورت پذیرد. در این دستورالعمل تأکید شده است: «با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاس‌ها در نیمسال اول برای ورودی‌های قبل از 99، تعداد جلسات کلاس‌ها برای دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی 16 هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی 17 هفته (جلسه) برگزار شود.

ضمنا با توجه به تأخیر در شروع کلاس‌های درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی 1400‌-1399، واحدها/مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاس‌ها به‌منظور تکمیل تعداد جلسات (16 هفته و 17 هفته) تا قبل از امتحانات هستند.

درخصوص کلاس‌های مشترک ورودی‌های قبل 99 یا پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول، تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی 99 ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن برنامه‌ریزی و اقدام شود.»

 

نظر شما