شناسهٔ خبر: 44218351 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

معرفی جاذبه‌های چمستان برای خرید ویلا از مشاور املاک amiraan.com

صاحب‌خبر -

رپورتاژآگهی

شمال کشور منطقه ای ست که آب و هوایی عالی و طبیعتی زیبا دارد از این رو افراد بسیاری تمایل دارند که خودشان ویلایی شخصی در این شهرها داشته باشند تا بتوانند تعطیلاتی عالی  بی دردسر را گذران نمایند. اما بهتر است خودتان به صورت مستقیم بی گدار به آب نزنید و این کار را با مشاوره از املاکی های معتبر انجام دهید. املاک امیران در این زمینه می تواند به شما کمک شایانی نمایند. به طور مثال شما نمی دانید یک ویلا از چه متریالی ساخته شده و محله ای که ویلا در آن جا قرار دارد چگونه است اما املاک امیران این موارد را بررسی می کند و بهترین کیس را به شما معرفی می نماید.

طبق مواردی که در بالا به آن اشاره نمودیم پس خیلی عالی می شود که شما برای خرید ویلا در شمال به املاکی معتبر مراجعه نمایید. با این کار از ریسک های احتمالی به دور خواهید بود و سرمایه شما به باد نمی رود. املاک امیران تخصصی ترین مشاور شما در محدوده چمستان می باشد. زیرا به صورت اختصاص در شهرهای چمستان و نور و نوشهر فعالیت دارند. با تمام این مناطق آشنا هستند و می توانند برای خرید و فروش ویلا به شما کمک نمایند.

خرید ویلا در چمستان و شمال

چمستان از مناطق سرسبز در توابع شهر نور واقع در استان مازندران می باشد. نام چمستان به این دلیل بر روی این منطقه قرار داده شده است زیرا دارای چمنزارهای بسیار متفاوت و بی شماری می باشد. چمستان در ۱۵ کیلومتری شهر نور، با فاصله ای بالغ بر ۹۰ کیلومتر از مرکز استان یعنی شهر ساری در غرب استان مازندران واقع شده است و همچنین چیزی حدود ۱۸۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد که یک دسترسی عالی محسوب می شود. اما چمستان تنها به دلیل علفزار و چمنزارهای زیاد معروف نشده بلکه دریاچه الیمالات نیز در کنار آن باعث شهرت این منطقه شده زیرا یک دریاچه است که اطراف آن را جنگل های بکر در بر گرفته است. برای رسیدن به این دریاچه می توانید جاده های زیبا و سرسبز را طی نمایید.

همچنین جاذبه دیگر آبگرم لاویج می باشد که یک روستا در نزدیکی منطقه چمستان است. چشمه آب گرم لاویج دارای املاح معدنی و همچنین گوگرد می باشد که برای دردهای مفصلی و ورم مفاصل و کاهش دردهای آن بسیار مفید و عالی است. در کنار تمام این جاذبه های طبیعی و زیبا می توان ویلاهای بسیار لوکس و خاصی را در این منطقه یافت که برای افرادی که می خواهند ویلا خریداری نمایند، می تواند منطقه ای عالی باشد. املاک امیران به خوبی به این منطقه آشنا است و می تواند بهترین ویلاها را به شما معرفی نماید و شما نیز در مقابل با خیال آسوده به سراغ خرید ویلا می روید.

انتخاب املاک معتبر و با سابقه

گروه مشاورین املاک امیران با نیروهای متخصص و کارشناسان زبده در کنار مشاوره های حضوری که دارد دارای وب سایت و اپلیکیشن نیز می باشد که ویلاهای مختلفی را در شهرهای چمستان و نور و نوشهر را درون آن ها قرار داده و شما می توانید خیلی آسان تنها با چند کلیک به این ویلاها و امکانات آن ها دسترسی داشته باشید و به خوبی آن را مطالعه نمایید تا برای خرید اقدام کنید.

رویان هم منطقه ای دیگر در نزدیک چمستان می باشد که جمعیتی نسبتا زیاد دارد. این منطقه نیز به دلیل داشتن روستای علمده که جاذبه توریستی می باشد نیز بسیار معروف شده است. همچنین پارک جنگلی رویان جاذبه دیگری ست که حدود ۲۰۵ هکتار مساحت دارد. این پارک گیاهان بسیار مختلف و متعددی دارد، مناظر بکر و زیبا از دیگر مشخصات این پارک زیبا می باشد. رویان نیز مانند چمستان به پایتخت نزدیک می باشد و به همین دلیل مقصد بسیار از مسافران نیز می باشد. در نتیجه تمایل برای خرید ویلا در این منطقه نیز افزایش پیدا می کند. برای خرید در این منطقه نیز می توانید بر روی املاک امیران حساب نمایید تا موارد عالی را به شما معرفی نماید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید  برای خرید ویلا درشمال به ویژه خرید ویلا در چمستان می توانید از مشاوره املاک معتبر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

املاک امیران به سادگی در این زمینه به شما کمک خواهد نمود و همراه شما خواهد بود.شما میتوانید با رجوع به وب سایت املاک امیران با انواع خرید ویلاهای جنگلی در شمال و خرید ویلا در چمستان آشنا بشوید و برای خرید ویلا در شمال اقدام نمایید.

نظر شما