شناسهٔ خبر: 44217470 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری دوره آنلاین آموزش متلب مقدماتی

انجمن های علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، الزهرا، خوارزمی، علم و صنعت و دانشگاه یزد، دوره آموزش متلب مقدماتی را برگزار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،  متلب نرم افزاری قوی برای دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی ساخته شده و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند. ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند.

 "معرفی نرم افزار متلب"، "آشنایی با اصول برنامه نویسی در متلب"، "تعریف بردار و ماتریس، آرایه های سلولی و ساختارها"، "دستورات ورودی_خروجی"، "ترسیمات گرافیکی"، "تعریف تابع و فایل های تابع" و "مروری بر مبانی بهینه سازی و انواع روش های آن" از جمله سرفصل‌ آموزشی این دوره است.

دوره آموزش متلب مقدماتی، با تدریس امیرحسین کاظمی ـ مدرس دوره های نرم افزارهای تخصصی صنایع و بهینه سازی در موسسات و دانشگاه های برتر از روز یکشنبه ۱۶ الی ۳۰ آذرماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام  و کسب اطلاعات به لینک https://evnd.co/rNawD مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما