شناسهٔ خبر: 44213937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام فرمانده لشکر 21 حمزه(ع) آذربایجان‌ در پی شهادت دانشمند هسته‌ای شهید دکتر «محسن فخری‌زاده»

امیر «میرزایی» با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای، دکتر «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه(ع) آذربایجان‌ با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای، دکتر «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

متن پیام امیر میرزایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر ترور ناجوانمردانه برادر خدوم، شهید دکتر «محسن فخری‌زاده»، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

بار دیگر دستان پلید رژیم صهیونیستی از آستین خود بیرون آمد و در اقدامی وحشیانه به خون یکی دیگر از فرزندان بسیجی کشور عزیزمان آلوده گشت.

رژیم منحوس صهیونیزم با شهادت سپهبدان و سرداران و بسیجیان این نظام از اول انقلاب تاکنون باطن خبیث خود را بارها و بارها به جهانیان نشان داده است و مطمئن باشد ملت شریف ایران با نابود کردن این رژیم جنایتکار به همه این جنایت‌های کوردلانه پاسخ خواهند داد.

اینجانب شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر «ارواحنا فدا»، مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده محترم و معزز آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی
ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما