شناسهٔ خبر: 44213787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قرارگاه شهید طهرانی مقدم ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام:

با شهادت دانشمندان چراغ علم در کشور پرفروغ تر می شود

مجمع گروه های جهادی سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام و قرارگاه شهید طهرانی مقدم ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام، با صدور بیانیه های ، عنوان کرده‌اند: شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشورمان شهید «محسن فخری زاده» رابار دیگر نشان داد که نظام استکبار و در رأس آن آمریکا، در پشت شعار صلح و دوستی، چهره ای خشن از جنگ طلبی دارد که دست هیچ کدام از دستگاه های تبلیغاتی نمی تواند آن را بزک کرد.

صاحب‌خبر -

بیانیه مجمع گروه های جهادی سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام به این شرح است:

بار دیگر دست جنایت‌کار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

استاد و مجاهد شهید «محسن فخری زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید.و اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد بخشید.
شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی، به خانواده‌ی ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم

همچنین بیانیه قرارگاه شهید طهرانی مقدم ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام به شرح زیر به ایسنا، ارسال شده است:

أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ
قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنآ إِلَّا إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَن یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِّنْ عِندِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُواْ إِنَّا مَعَکُم مُّتَرَبِّصُونَ‏
(ای پیامبر! به منافقان) بگو: آیا برای ما جز یکی از دو نیکی (فتح یا شهادت) را انتظار دارید؟ ولی ما منتظریم که عذاب خداوند یا از سوی خودش یا به دست ما به شما برسد. پس شما منتظر باشید، ما نیز با شما در انتظار می‌مانیم. 

بسم الله الرحمن الرحیم

همه تیرهایتان خیال باطل است. رسوایی مطلق و کوبیدن بر طبل حقارت، که مضحکه عالمتان کرده است. دستتان از حقیقت کوتاه و دست و پا زدن هایتان برای زنده ماندن، از هیکلتان مترسکی ساخته است که هیچ پرنده ای از آن نمی ترسد، چه برسد به علی اکبرها و علی اصغرهای این انقلاب.
به خیال خامتان با شهادت دانشمند هسته ای مان (محسن فخری زاده) چراغ علم را در آسمان این دیار خاموش کرده اید. اما یادتان رفته این نگاه شماست که کور مانده است وگرنه این آسمان، کم ماه و ستاره ندارد. هر کدام را که خاموش کنید جایش هزار ستاره دیگر متولد می شود و هر بار، برای زوال خودتان گوری تازه می خرید.
تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است.
دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای و موشکی ، از نمونه های بارزی است که جز هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد به شمار می رود و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند. 
شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشورمان بار دیگر نشان داد که نظام استکبار و در رأس آن آمریکا، در پشت شعار صلح و دوستی، چهره ای خشن از جنگ طلبی دارد که دست هیچ کدام از دستگاه های تبلیغاتی نمی تواند آن را بزک کند. این پیامی بس روشن و صریح برای دشمنان و همچنین شیفتگان به غرب است. چرا که خون خاصیتی دارد که دست دروغ، تزویر و ریا را رو می کند. 
قرارگاه شهید طهرانی مقدم ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده را به ساحت مقدس امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید عزیز علو درجات و برای خانواده آن فقید سعید، صبر جزیل از درگاه خداوند مسئلت می نماید.
همچنین به محضر شریف رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی اعلام می دارد که به پیروی از راه شهیدان، جوانان این مرز و بوم با عزمی راسخ برای درخشش نظام مقدس اسلامی در تمامی زمینه های علمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی لحظه ای آرام نخواهد نشست

وَ سَیَعلَمُ الذینَ ظَلَموا أی مُنقَلبٍ یَنقَلبون

انتهای پیام

نظر شما