شناسهٔ خبر: 44213333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رئال باخت، یوونتوس مساوی کرد

شکست رئال مادرید و تساوی یوونتوس از مهمترین نتایج بازی های یکشنه شب اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 در ادامه هفته یازدهم لیگای اسپانیا، دیشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، ۱ به ۲ مغلوب آلاوس و متحمل سومین باخت فصل شد.

در این بازی، لوکاس پرز و خوزِلو Joselu برای میهمان گلزنی کردند و تک گل رئال را کاسمیرو به ثمر رساند.

اتلتیکو مادرید با تک گلِ تونی لاتو، بازیکن حریف از سد میزبانش والنسیا گذشت و با ۲۳ امتیاز، موقعیت خود را در مکان دوم جدول حفظ کرد.
در دیگر بازی‌های دیشب، الچه و کادیز به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و اوئسکا در خانه ۱- صفر به سویا باخت.

در ادامه این هفته از رقابت‌ها، امشب بارسلونا با اوساسونا، ختافه با اتلتیک بیلبائو، سلتاویگو با گرانادا و سوسیدادِ صدرجدولی با ویارئال رودررو می‌شوند.

انگلیس
هفته دهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چهار دیدارپیگیری شد که در آنفیلد، تیم صدرنشین لیورپول مقابل میهمانش برایتون با تساوی ۱-۱ متوقف شد. دیگو ژوتا برای لیورپول و پاسکال گراس برای اورتون گلزنی کردند. علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون هم از دقیقه ۷۱ وارد زمین شد.
 
در این بازی، نیل موپای یک پنالتیِ برایتون را به هدر داد و در طرف مقابل هم داور دو گل لیورپول را با کمک وی اِی آر، مردود اعلام کرد.
منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و ۵ به صفر برنلی را درهم کوبید. ریاض مَحرز - سه بار، بنجامین مِندی و فران تورس برای سیتی زِنها در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌های دیروز، اورتون در خانه با یک گل مغلوبِ لیدز شد و وست برومویچ با همین نتیجه از سد شفیلدیونایتد گذشت.

درهمین چارچوب؛ امروز، ساوتهمپتون با منچستریونایتد، چلسی با تاتنهام و آرسنال با ولورهمپتون مصاف می‌دهند.

آلمان
در ادامه هفته نهم بوندس لیگای آلمان، تیم صدرنشین بایرن مونیخ ۳-۱ میزبانش اشتوتگارت را شکست داد. کینگزلی کومان، رابرت لواندوفسکی و داگلاس کاستا برای بایرن گلزنی کردند و تک گل اشتوتگارت را کولیبالی به ثمر رساند.
دردیگر بازی‌های دیشب، لایپزیشِ رده دومی ۲ - ۱ از سد آرمنیا بیلفلد گذشت، دورتموند در خانه ۲-۱ مغلوب کلن شد، مونشن گلادباخ ۴-۱ مقابل شالکه به پیروزی رسید و دیداریونیون برلین با فرانکفورت ۳ - ۳ و آگزبورگ با فرایبورگ ۱-۱ مساوی به پایان رسید.
این هفته از مسابقات امشب با دیدار لورکوزن با هرتابرلین و ماینتس با هوفن هایم به پایان می‌رسد.
 
ایتالیا
در آغاز هفته نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس مقابل بنونتو با تساوی ۱-۱ متوقف شد و با ۱۷ امتیاز در ردهء چهارم جدول ایستاد. در این بازی؛ آلوارو موراتا برای یووه و گائِتانو لتیزیا برای بنونتو در این بازی گلزنی کردند. در آخرین دقایق بازی هم موراتا با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.
در دو بازی دیگر، تیم رده دومی اینتر با ۳ گل در زمین ساسولو به پیروزی رسید و آتالانتا در خانه ۲-۰ به ورونا باخت.
در ادامه این هفته از رقابت‌ها، امروز، لاتسیو با اودینزه، تیم صدرنشین میلان با فیورنتینا، بولونیا با کروتونه، کالیاری با اسپتزیا و ناپولی با رم دیدار می‌کنند.

نظر شما