شناسهٔ خبر: 44213221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تلاش بانوان جودوکار ناشنوا برای حضور در المپیک

ظریفه ملک‌پور

نایب رییس انجمن جودو بانوان ناشنوایان گفت: با توجه به این که پوشش بانوان جودوکار ناشنوا برای حضور در رویدادهای بین المللی مورد تایید قرار گرفته، تلاش بر این است که اولین حضور خود را در المپیک تجربه کنیم.

صاحب‌خبر -

نرگس موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته بعد از این که مجوز پوشش بانوان جودوکار برای حضور در رویدادهای بین المللی مورد تایید قرار گرفت، هدف گذاری بر این بود تا با تشکیل تیم ملی آنها را برای حضور در رویدادهای بین المللی آماده کنیم که متاسفانه کرونا همه چیز را خراب کرد. البته از زمان شیوع این بیماری از طریق فضای مجازی با ۱۲ نفر از برترینهای این رشته که سال گذشته شناسایی شده بودند، کار می کنیم تا در صورت امکان ۲ تا ۳ نفر از بانوان جودوکار را به المپیک اعزام کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بانوان جودوکار در سطحی هستند که در المپیک شرکت کنند، گفت: در حال حاضر ما از طریق فضای مجازی سعی می کنیم آنها را از نظر بدنی و ذهنی برای حضور در مسابقات آماده کنیم و اگر شرایط برگزاری اردو فراهم شد باید روی تکنیک و تاکتیک آنها کار کنیم تا شرایط اعزام آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم اگر احساس کنیم که می توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند، در آن صورت اعزام خواهند شد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: چون المپیک ناشنوایان اولین حضور بانوان است، سعی داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما