شناسهٔ خبر: 44212900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده ایذه - دهدز به لردگان در چند نقطه ریزش‌برداری شد

اهواز -ایرنا- بخشدار دهدز از توابع ایذه گفت: از شب گذشته با شدت گرفتن سامانه بارشی، شاهد ریزش سنگ و گل و لای به درون جاده اصلی خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری بودیم که به سرعت پاکسازی آن انجام شد.

صاحب‌خبر -

مجید رحمانی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به جلسه مدیریت بحران شهرستان، نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا هرگونه مشکلی را در محور مهم و مواصلاتی ایذه - دهدز به سمت لردگان را به سرعت برطرف کنند.

وی افزود: از شب گذشته در چندین نقطه از این محور شاهد ریزش سنگ و گل و لای به درون جاده بودیم که اکیپ‌های راهداری مستقر در طول مسیر نسبت به پاکسازی آن‌ها اقدام کردند تا خللی در تردد رخ ندهد.

بخشدار دهدز اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در کشور، شاهد کاهش تردد خودروها در این مسیر هستیم، با این حال به رانندگانی که قصد عبور از محور ایذه به چهارمحال و بختیاری را دارند توصیه می‌کنیم با توجه به کوهستانی بودن مسیر و بارش شدید باران تمام نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

محور ایذه به دهدز یکی از محورهای خروجی استان خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری و اصفهان محسوب می‌شود که مسیر تردد به کارخانجات مهم صنعتی نیز هست و اهمیت زیادی از حیث جابجایی بار و مسافر دارد.

نظر شما