شناسهٔ خبر: 44211956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

عالیشاه با تغییر مدیربرنامه ماند!

امید عالیشاه سال‌هاست که پیراهن پرسپولیس را به تن دارد، تا جایی‌که بعد از سیدجلال حسینی کاپیتان دوم قرمز‌ها به‌شمار می‌رود. با این‌حال معمولا اگر حسینی در ترکیب نباشد، بازوبند بر بازوی احمد نورالهی بسته می‌شود، چراکه عالیشاه جزء نفراتی نیست که بازی می‌کنند و به‌ندرت از وی بازی گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

روزنامه فرهیختگان: امید عالیشاه سال‌هاست که پیراهن پرسپولیس را به تن دارد، تا جایی‌که بعد از سیدجلال حسینی کاپیتان دوم قرمزها به‌شمار می‌رود. با این‌حال معمولا اگر حسینی در ترکیب نباشد، بازوبند بر بازوی احمد نورالهی بسته می‌شود، چراکه عالیشاه جزء نفراتی نیست که بازی می‌کنند و به‌ندرت از وی بازی گرفته شده است.

او در این فصل هم نیمکت‌نشین بوده و حتی در مقاطعی که بازیکنانی مثل بشار رسن در ترکیب حضور نداشتند، بازهم شاهد حضور او در جمع 11 بازیکن اصلی نبوده‌ایم و مدت‌هاست خبری از او در عکس‌های تیمی ابتدای مسابقات نیست. برای خیلی‌ها هم جای سوال است که چرا این بازیکن قدیمی که در تمرینات حضور نسبتا خوبی داشته و در برخی بازی‌های تدارکاتی هم درخشیده، کمتر به بازی گرفته می‌شود، حتی اگر دست کادر فنی برای ارنج تیم بسته باشد.

در لیست مازاد

جالب است بدانید نام امید عالیشاه برای فصل جاری در لیست خروجی یحیی قرار داشت و نزدیکان تیم می‌گویند او حتی در قطر به همبازیانش هم تاکید کرد که بعد از اتمام کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تیم را ترک می‌کند، چراکه جایی در تفکرات مربی ندارد. جالب اینکه او در زمان کالدرون هم نامش به‌عنوان گزینه خروجی تیم درکنار نفراتی مثل ماهینی و همتی قرار داشت، اما درنهایت ماندگار شد؛ اتفاقی که در دوره یحیی نیز رخ داد!

ابقا با تغییر مدیربرنامه

اما اینکه چه اتفاقی باعث شد این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شود هم نکته جالبی است. طبق اخباری که خبرنگار «فرهیختگان» کسب کرده، پیش از شروع فصل تماس‌هایی با این بازیکن قدیمی برقرار و به او پیشنهاد شد که مدیربرنامه‌اش را تغییر دهد تا شرایط برای ماندنش در پرسپولیس فراهم شود! پیشنهادی که مورد پذیرش این بازیکن قرار گرفت تا او هم مثل برخی دیگر از بازیکنان مدیربرنامه‌اش را تغییر دهد و جالب اینکه قول‌ها نیز عملی و او در پرسپولیس ماندنی شد! با این‌حال اوضاع برای او تغییری نکرد و در حالی‌که گمان می‌کرد علاوه‌بر ماندن فرصت بیشتری برای بازی هم پیدا می‌کند، خبری از بازی کردن نشد تا مشخص شود یحیی کماکان روی این بازیکن حسابی نمی‌کند. همین مساله نیز درنهایت به ایجاد تنشی دیگر در تمرینات و اخراج موقت او و احضارش به کمیته انضباطی منجر شد. حالا دوباره نام عالیشاه به‌عنوان یکی از گزینه‌های ترک تیم در نیم‌فصل یا نهایت پایان فصل مطرح شده است.

تغییر در ترکیب؟

ساعاتی پیش از بازی اخیر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان ترکیب قرمزها برای این دیدار اعلام شد که نام امید عالیشاه نیز در آن وجود داشت، اما درنهایت مشخص شد وی باز هم نیمکت‌نشین است و یحیی تیمش را با سه هافبک دفاعی به میدان فرستاد تا به‌نوعی ترکیب احتمالی‌اش برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را بدون وحید امیری و احسان پهلوان محک بزند. برخی رسانه‌ها اعلام کردند گل‌محمدی ترکیبش را تغییر داده، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد عالیشاه از ابتدا هم در ترکیب اصلی قرار نداشته و اشتباه رسانه‌ای باعث شده نام او در ترکیب اولیه درج شود.

چرا امید بازی نمی‌کند؟

در روزهای گذشته مطالبی درباره حاشیه‌سازی‌های امید عالیشاه منتشر شده، با این‌حال تاکنون پاسخی منطقی به این سوال داده نشده که چرا از این بازیکن استفاده نمی‌شود، حتی اگر قرمزها با کمبود بازیکن مواجه باشند؟ در کنار انتقادهایی که به عالیشاه می‌شود، طبعا این انتقاد به کادر فنی پرسپولیس هم وارد است که بدون دلیل قانع‌کننده حاضر نیستند به کاپیتان دوم تیم‌شان فرصت کافی برای اثبات توانایی‌هایش بدهند و این سوال مطرح است که اگر اعتقادی به این بازیکن ندارند، چرا پیش از شروع فصل کنار گذاشته نشد؟!

نظر شما