شناسهٔ خبر: 44211903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

بازگرداندن ۲۸۰۷ دستگاه خودرو از مبادی استان مرکزی در هفته گذشته

اراک-جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای محدودیت های کرونایی ۲ هزار و ۸۰۷ دستگاه خودرو از مبادی استان باز گردانده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف سپهوند ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی تردد در استان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح محدودیت‌های تردد خودروها از اول آذرماه سال جاری چندین خودرو به دلیل عدم توجه به قوانین مربوط در این طرح، اعمال قانون و مشمول جریمه شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ۲ هزار و ۸۰۷ دستگاه خودرو از مبادی استان باز گردانده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی به صدور ۸۹ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۴۷ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۵۷ مورد جریمه یک میلیون تومانی در هفته گذشته اشاره کرد.

سپهوند در خصوص همکاری نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در استان گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار مورد بازرسی از صنوف انجام شده است که چهار هزار و ۲۶۴ مورد تذکر داده شده و ۲۹۷ مورد پلمب انجام گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این نشست از اعمال ۱۳۶ فقره جریمه یک میلیون تومانی برای خودروها در داخل شهرها خبر داد و اظهار کرد: از ورود و خروج خودروهای غیر بومی در استان جلوگیری می‌شود.

علی حسینی از حجم مجوزهای صادر شده از سوی فرمانداری‌ها انتقاد کرد و افزود: باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه فعالیت خودروهای اسنپ معضل شده است، گفت: این خودروها اغلب از ساعت ۲۱ شب الی ۴ بامداد فعالیت می‌کنند و تقریباً فاقد مشخصه لازم هستند و هرکس می‌تواند اپلیکیشن آن را نصب و در سطح شهر تردد کند.

نظر شما