شناسهٔ خبر: 44211834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تحلیل روزنامه اعتماد از پیام رهبرانقلاب به مناسبت شهادت شهید فخری زاده/ راهبرد ایشان با پیام دیگر مسئولان متفاوت است

روزنامه اعتماد نوشت:با وجود برخی درخواست‌ها و تیترهای رسانه‌ای برای انتقام‌گیری نظامی و بین‌المللی بیانی موجز اما عمیق از رهبری نظام‌ منتشر شد که هیچ نشانه‌ای از تایید این درخواست‌ها در آن دیده نمی‌شد.

صاحب‌خبر -

پیام آیت‌الله خامنه‌ای نشان داد که راهبری کشور به راحتی تحت تاثیر صحنه‌آرایی‌های خطرناک خارجی و داخلی، موج‌سازی‌های رسانه‌ای و سایبری و فضاسازی‌های احساسی و روانی قرار نمی‌گیرد.

این‌ پیام نشان داد که مصالح و منافع ملت و کشور در بزنگاه‌های حیاتی و مهم با واقعیات و مقدرات موجود قابل رهبری و مدیریت است.

پیام رهبری نظام برخلاف موج برآمده از احساسات و عواطف پس از ترور شهید فخری‌زاده به نوعی حکایت از صبر، طمانینه و توجه به مقدورات و مصالح کشور و صدالبته مجازات آمران و عاملان ترور شهید فخری‌زاده پس از روشن شدن تمامی ابعاد ترور و داشتن آدرس و مختصات دقیق این جنایت است.


آقای حسن روحانی هم برخلاف دیگر مقامات نظامی و سیاسی کشور به انتظار نشست تا ابتدا پیام فرماندهی کل قوا منتشر و جهت‌گیری‌های اساسی و اصلی حاکمیت، مشخص شده و سپس ایشان اقدام به موضع‌گیری کرد؛ موضع‌گیری‌ای که بیش از همه مقامات با رویکرد رهبری قرابت داشت. 
اهمیت این اقدام رییس‌جمهوری از آن جهت است که در چنین بزنگاه‌های مهم و حساس اختلاف دیدگاه در موضع‌گیری‌ها هزینه‌ساز و محل نفع دشمنان ملک و ملت خواهد بود. قطع به یقین از همه مقامات کشوری و لشکری و سیاسی کشور انتظار می‌رود تا برای جلوگیری از اعوجاج و انحراف در پیشبرد منافع ملت و کشور در این ماجرای مهم براساس چارچوب و مختصات ترسیم شده در پیام رهبری به عنوان راهبرد اصلی اقدام به موضع‌گیری و تصمیم‌گیری کنند.

17302

نظر شما