شناسهٔ خبر: 44211237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح ۳۰۷۰ تحولی در ارایه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است

قاسم سالاری گفت: طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی موسوم به دوشنبه های دیجیتالی در راستای ارایه خدمات غیر حضوری به مراجعه کنندگان بوده و دوشنبه هر هفته تعدادی از خدمات مهم و پرمخاطب سازمان به صورت غیر حضوری معرفی میگردند و این طرح از ۱۹ آبان آغاز گردیده و تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از میناب، سرپرست تامین اجتماعی شهرستان میناب با بیان اینکه این موضوع در ایام شیوع کرونا مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری و رئیس محترم جمهور بوده است، اظهار داشت: برنامه ریزی زمانبندی فشرده و مستمر صورت گرفته است که طرح ۳۰۷۰ با دستور مدیرعامل محترم و تاکید مدیر کل استان و با همکاری همه ارکان سازمان در راستای تحقق اهداف عالیه تامین اجتماعی دیجیتال آغاز شده است.

سالاری با اشاره به دلیل نامگذاری این طرح به نام 3070 گفت: این طرح به این دلیل نامگذاری شده که قرار است با غیر حضوری شدن ۳۰ خدمت مهم، موجب کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه در سال به سازمان تامین اجتماعی گردد

سرپرست تامین اجتماعی میناب اظهار داشت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۸ خدمت از خدمات مهم سازمان شامل پرداخت کمک هزینه ازدواج بصورت غیر حضوری بدون درخواست و ارایه مدارک به شعب سازمان ، حذف مراجعه فرزندان دختر مستمری بگیران با ثبت هوشمند تاریخ خاتمه کفالت ، ابلاغ غیر حضوری احکام مطالباتی ، ابلاغ مفاصا حساب به واگذارندگان کار و پیمانکاران، استعلام وضعیت مستمری بگیران ، استعلام وضعیت بیمه شدگان ، تکمیل سوابق بیمه شدگان پاره وقت ، نام نویسی افراد تحت پوشش بیمه شده اصلی، به صورت غیر حضوری به مخاطبان سازمان ارایه گردیده است

سالاری افزود: مخاطبان سازمان تامین اجتماعی  میتوانند با ثبت نام در سامانه    eservices.tamin.irاین خدمات رادر منزل و بدون مراجعه به شعب و کارگزاریهای سازمان دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما