شناسهٔ خبر: 44211171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر خبر داد:

عدم بازسازی نقطه ای از دیوار ساحلی در شمال شهر پلدختر / لزوم اجرای مصوبه شورای برنامه ریزی استان در خصوص پر کردن پشت دیوار ساحلی شرقی

غلامرضا نصیری برلزوم اجرای مصوبه شورای برنامه ریزی استان در خصوص پر کردن پشت دیوار ساحلی شرقی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری بررناازلرستان؛نصیری  در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر ،اظهار کرد:  با توجه به عدم بازسازی این پل در صورت بارندگی های زیاد احتمال بازگشت آب به قسمت هایی از منطقه کوی بسیجیان دور از ذهن نخواهد بود.

او افزود: تکمیل کانال سنگی کوی بسیجیان به ویژه در محدوده سایت چهار هکتاری نیاز به اعتبار دارد که انتظار می رود در این خصوص مدیریت بحران استانداری لرستان توجه ویژه ای داشته باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر با بیان اینکه جمع آوری آب های سطحی منطقه دردیای پلدختر نیازمند همکاری مالکان است ، گفت: شهرداری در این زمینه اگر مالکان همکاری کنند آمادگی دارد نسبت به احداث کانال و جدول برای هدایت آب های سطحی اقدام کند.

نصیری تصریح کرد: چنانچه آبفای شهرستان سیستم فاصلاب را در خیابان ساحلی شرقی تکمیل کند شهرداری این آمادگی را دارد که در سریعترین زمان ممکن زیرسازی و آسفالت این خیابان را انجام دهد .

او بیان کرد: جهت کمک رسانی در مواقع بحران نیاز است ماشین آلات سنگین در شهرستان مستقر شوند و در این زمینه از امکانات راهداری و سازمان شهرداری های استان می توان استفاده کرد.

رئیس شورای شهر پلدختر خاطر نشان کرد: فرمانداری شهذستان پلدختر باید به سیستم ارتباطی بی سیم مجهز شود تا در مواقع بحرانی که سیستم مخابراتی قطع می شود در زمینه مدیریت بحران خللی ایجاد نشوئد.

او با بیان اینکه قسمت هایی از دیوار ساحلی در جنب پل تاریخی پلدختر تکمیل نشده است ، ادامه داد: میراث فرهنگی آماده همکاری است و با توجه به اینکه کمتر از 100 متر در این نقطه بازسازی نشده است که جزو تعهدات شرکت سامان محیط است ، عدم تکمیل این نقطه از دیوار می تواند در شمال شهر آسیب های جدی بر جای بگذارد .

نصیر ی تاکید کرد: پر کردن پشت دیوار ساحلی در ابتدای ساحلی شرقی بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی استان بر عهده شرکت سامان محیط است که تاکنون انجام نشده است و انتظار می رود در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد .

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما