شناسهٔ خبر: 44211061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان :

مجاهدت‌های علمی شهید فخری زاده / اقدامات فرهنگی برای معرفی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید فخری زاده انجام گیرد

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: عملیات ترور و اقدام دشمنان برای به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور، حاکی از ضعف آنان است

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید دکتر محسن فخری زاده، ضمن عرض تسلیت شهادت شهید دکتر فخری زاده اظهارکرد: شهید مطهری را در همان اولین بهار انقلاب شهید کردند و پشت سر آن شهید بهشتی، شهدای محراب، شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و… را به شهادت رساندند اما این اقدامات خللی در ادامه راه انقلاب و اسلام ایجاد نکرد.

اوبا بیان اینکه دشمن با انجام این اقدامات بزدلانه به دنبال این است که بگوید جمهوری اسلامی ناکارآمد است، افزود: باید نشان دهیم که جمهوری اسلامی کارآمد و نفوذ ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری زاده ،تصریح کرد:  بایستی با اقدامات فرهنگی ضمن معرفی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی این شهید گرانقدر، مسیر را برای ادامه راه پیشرفت و تلاش‌های علمی نخبگان کشور هموار کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه این عملیات ترور و اقدام دشمنان برای به شهادت رساندن نخبگان علمی کشور، حاکی از ضعف آنان است، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی برنامه‌هایی که داشته را نتوانسته اجرا کند، برنامه معامله قرن را نتوانسته اجرا کند و امروز دست به این اقدامات بزدلانه می‌زند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما