شناسهٔ خبر: 44211045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون جوادالائمه(ع)مشهد:

۹ ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی توسط کانون جوادالائمه(ع) برگزار می شود

رجب پور با اشاره به برگزاری ۹ ویژه برنامه در ۹ آذر ۹۹ در قالب پویش (در پناه جوادالائمه(ع) باشیم)، افزود: در قالب این پویش روز نهم آذرماه سال جاری به عنوان روز عرض ارادت به حضرت جوادالائمه(ع) نامگذاری شده که ویژه برنامه های شاخص و باشکوهی اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

«مهدی رجب پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به امریه رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه مواسات و خدمت رسانی به نیازمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: کانون فرهنگی  هنری جوادالائمه(ع) از ابتدای شیوع بیماری کرونا در اسفند سال گذشته فعالیت های گسترده ای را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به نیازمندان در دستور کار قرار داده که مرحله جدید این رزمایش را با رمز یا رسول الله(ص) و تحت عنوان پویش در «پناه جوادالائمه باشیم» از هفدهم ربیع الاول آغاز کرد و نقطه اوج آن در ۹ آذر ۹۹ خواهد بود.

 

مدیر کانون جوادالائمه(ع) مشهد با اشاره به برگزاری ۹ ویژه برنامه در روز یکشنبه ۹ آذر ۹۹ در قالب پویش (در پناه جوادالائمه(ع) باشیم)، افزود: در قالب این پویش روز نهم آذرماه سال جاری به عنوان روز عرض ارادت به حضرت جوادالائمه(ع) نامگذاری شده و به نام مبارک امام نهم(ع)، ویژه برنامه های شاخص و باشکوهی اجرا خواهد شد.

 

وی آزادی ۹ زندانی نیازمند را یکی از این اقدامات خواند و عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان زندان ها، پرونده ۹ زندانی نیازمند بررسی شده و با مشارکت خیران و جمع آوری مشارکت های مردمی، زمینه آزادسازی این عزیزان فراهم شده است.

 

رجب پور ضمن اشاره به طرح مائده های آسمانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های این پویش، بیان کرد: در قالب این طرح هر خانواده علاقه مند، ۹ وعده غذا طبخ و به همسایگان و نیازمندان تقدیم خواهد کرد که تاکنون تعداد قابل توجهی از خانواده های عضو هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) همراهی خود را با این طرح اعلام کرده اند و امیدواریم اتفاق خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

 

مدیر کانون جوادالائمه(ع)مشهد با اشاره به تامین نیاز معیشتی ۹ خانواده محروم به مدت ۹ ماه به عنوان یکی دیگر از برنامه های این پویش، گفت: همچنین به این مناسبت به ۹۹ خانواده نیازمند و آبرومند حاشیه شهر مشهد مقدس بسته کامل معیشتی و بهداشتی تقدیم خواهد شد.

 

وی افزود: اهدای هدایای متبرک به کودکانی که به نام محمد، جواد، تقی، محمدجواد و محمدتقی دربازه زمانی اول تا ۱۴ آذر متولد می شوند، تجلیل از ۹ خادم الجواد(ع)، تکریم و تجلیل از جهادگران سلامت فعال در ۹ بیمارستان، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت سبک زندگی امام جواد(ع)، برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم شریف امامین کاظمین و ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و تولید ۹ محصول ویژه رسانه ای از دیگر اقدامات دور جدید رزمایش فرهنگی و اجتماعی مواسات مجموعه جوادالائمه(ع) خواهد بود.

 

رجب پور تاکید کرد: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) تا چهارم اسفند ماه، سالروز میلاد با سعادت حضرت جوادالائمه(ع) ادامه می‌یابد.

پایان پیام/483

نظر شما