شناسهٔ خبر: 44210517 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهترین میوه ای که شما را برای همیشه از یبوست نجات می دهد

انجیر میوه ای است دارای پوستی نرم که داخل آن پر شده از رشته های نازک و دانه ها ریز. انجیر دارای طبع گرم است که می تواند برای افراد با طبع سرد بسیار مفید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ انجیر به صورت های تازه، خشک و خیس شده مصرف می شود. اما خواصی که در انجیر وجود دارد فراتر از هر میوه ی دیگر دارای پشتوانه علمی است. این میوه به طور اختصاصی برای دستگاه گوارش به وجود آمده است.

انجیر میوه ای است دارای پوستی نرم که داخل آن پر شده از رشته های نازک و دانه ها ریز. انجیر دارای طبع گرم است که می تواند برای افراد با طبع سرد بسیار مفید باشد. انجیر به صورت های تازه، خشک و خیس شده مصرف می شود. اما خواصی که در انجیر وجود دارد فراتر از هر میوه ی دیگر دارای پشتوانه علمی است. این میوه به طور اختصاصی برای دستگاه گوارش به وجود آمده است.

از دلایل فقر آهن چای خوردن و کم خونی است که خوردن روزانه 4 عدد انجیر به برطرف شدنش کمک می کند .تقویت پوست و مو، جلوگیری از سرطان روده بزرگ، سرطان پستان، تقویت قوای جنسی ، افزایش وزن، درمان ورم طحال ، درمان پروستات و افزایش انرژی از دیگر اثرات مصرف انجیر است.

همچنین بدترین زخم معده ها با انجیر بهبود پیدا می کنند. 15 روز ناشتا روزی یک عدد انجیر خشک بخورید یا انجیر را در عسل خیس کنید و یک عدد ناشتا بخورید. و یا می توانید 10روز 6 دانه انجیر خشک را از وسط نصف کنید و در آب ولرم تا صبح خیس کنید و صبح ناشتا بخورید. پیروی از این دستور می تواند در درمان یبوست های شدید و تمز کردن روده بزرگ یک جواب قطعی به شما بدهد.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما