شناسهٔ خبر: 44210241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مجلس پیگیر مشکلات مردم منطقه اورامانات شد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مشکلات مردم منطقه گفت : راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه و اعلام شفاف زمان آماده به کار شدن دستگاه باید تسریع یابد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مشکلات مردم منطقه گفت : راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس پاوه و اعلام شفاف زمان آماده به کار شدن دستگاه افزایش تخت‌های ICU بیمارستان قدس پاوه و تخصیص دستگاه همو دیالیز پرتال بر اساس اعلام نیاز بیمارستان قدس از درخواست‌های مردم شهرستان پاوه است.

او گفت : به دستور وزیر بهداشت برای راه اندازی بیمارستان موقت روانسر در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۳۰ و پیگیری انجام شده و جلسه با مسئولین سازمان برنامه، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده استانداری و جهاد کشاورزی جهت تخصیص بودجه برای آماده شدن فضای فیزیکی آن و تسریع در شروع به کار پروژه اقدام شده است.

لهونی افزود : درخواست اختصاص تخت جهت بیماران دیالیزی و تهیه دستگاه و ملزومات مرتبط آن برای بیمارستان موقت ثلاث باباجانی و پیگیری تخصیص اعتبار اختصاص یافته به ساخت بیمارستان اصلی ثلاث باباجانی در سفر دکتر نوبخت به کرمانشاه از موارد مطرح شده در خصوص حوزه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی بود.

 لهونی بر تسریع در راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود تاکید کرد.

انتهای پیام/د

نظر شما