شناسهٔ خبر: 44210150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهاجری: باید حواسمان به اتفاقات خارج از زمین باشد/ عده‌ای می‌خواهند ترمز مس کرمان را بکشند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: اتفاقاتی که در بازی قبلی رخ داد، نشان می‌دهد که ما باید مراقب اتفاقات خارج از زمین هم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شاهین بوشهر تیم با اصالتی است و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. شاهین سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت و تجربه خوبی دارد، اما ما هم مس کرمان هستیم و با وجود تغییر و تحولاتی که داشتیم، تیم خوبی جمع کردیم. بازیکنان ما بسیار زحمت می کشند و با وجود شایستگی که داشتند، در بازی گذشته  با اشتباه داور، ۲ امتیاز حساس را از دست دادند. 

مهاجری در ادامه گفت: نمی خواهم چیزی را توجیه کنم اما اتفاقات بازی قبلی به ما نشان داد که خیلی ها به دنبال این هستند که ترمز مس کرمان را بکشند. این موضوع باید انگیزه، انرژی و همبستگی ما را بیشتر کند. مسائلی مانند انداختن توپ وسط زمین در جریان بازی توسط سرمربی حریف، بیانیه هایی که صادر می کنند و تیم هایی که با وجود شرایط مناسب از بازی مقابل ما انصراف می دهند، نشان می دهد که ما باید حواسمان را نسبت به اتفاقات خارج از زمین هم جمع کنیم عده ای می خواهند سد محکمی در راه مس کرمان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: 

پیروزی مقتدرانه خیبر خرم آباد برابر چوکا تالش/ برد دشوار هوادار برابر نود ارومیه

سرمربی مس کرمان گفت: اگر پازل قدرتمندی داشته باشیم، قطعا کسی نمی تواند مقابل ما بایستد. بازی فردا نیز بسیار دشوار است و قطعا تیمی که تمرکز بالاتری داشته باشد، برنده این دیدار خواهد شد و امیدوارم تیم ما که زحمت زیادی کشید، برنده بازی باشد. متاسفانه پیام ملکیان دچار آسیب دیدگی شد و نمی تواند فردا ما را همراهی کند اما بقیه بازیکنان حضور دارند و با قدرت به کارشان ادامه می دهند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما