شناسهٔ خبر: 44209904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جنجال ادامه‌دار نوه پروین!

حضور نوه پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس باعث شده تا هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌ها انتقاداتی از این اتفاق شود.

صاحب‌خبر -
صراط:

 یک استوری از علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس، کافی بود تا حاشیه‌های جدیدی برای این باشگاه ساخته شود و مسئله بی‌نظمی و آشفتگی تیم‌های پایه این باشگاه بار دیگر مطرح شود. این مسئله در کنار حضور محمد پروین، پسر علی پروین، در پرسپولیس باعث شکل‌گیری تصویری بهتر و شفاف‌تر از اوضاع باشگاه پرسپولیس در طول سالیان گذشته شد.

مشکلات ادامه‌دار تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرآنلاین با اینکه سال‌هاست به اوضاع نامناسب تیم‌های پایه پرسپولیس پرداخته می‌شود، اما تاکنون هیچ تغییری در وضعیت این باشگاه رخ نداده است و شاید یکی از دلایل این اتفاق مدیریت ناپایدار باشگاه‌ها باشد. در واقع حضور مدیران با دوره مدیریت کوتاه‌مدت باعث می‌شود تا سیاست‌های کوچک آکادمی باتوجه به سلایق و علایق مدیریت تغییر کند و همین مسئله کار را برای مدیریت بعدی باشگاه بسیار سخت و دشوار می‌کند. آن‌ها باید جوابگوی تصمیمات مدیرانی باشند که باتوجه به سیاست‌هایی عجیب‌وغریب و بدون منطق تیم‌های آکادمی را مدیریت کرده‌اند.

جنجال ادامه‌دار نوه پروین!
 
 

چند روز پیش بود که ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس، جلسه‌ای با مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس داشت و طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس در این جلسه درمورد «امور قراردادها، زمین تمرین و دیگر امکانات» صحبت شده است و به‌نظر می‌رسید باشگاه پرسپولیس قصد دارد، مشکلات تیم‌های پایه خود را پس از سال‌ها حل کند، اما به هر دلیلی هنوز این مشکلات در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و این تغییرات به شدتی که باید رخ نداده است و مشکلات و حاشیه‌های تیم‌های پایه ادامه‌دار هستند.

توقع می‌رفت حضور اشخاص فوتبالی و در بدنه باشگاه پرسپولیس مشکل این تیم را در این مسائل مشخص کاهش دهند، اما تا به امروز تغییر مشخصی در رویه تیمی که باید آینده باشگاه پرسپولیس را تامین کند شکل نگرفته و همچنان بحث صلاحیت افراد مطرح نیست. در این ماجرا نیز مشخص است که نوه بزرگترین بازیکن پرسپولیس به هیچ وجه در شرایط جسمانی مناسبی برای حضور در تیم‌های پایه پرسپولیس نیست، اما در تمرینات این تیم حضور دارد. بازی کردن در تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس آرزوی میلیون‌ها نوجوان است و انتظار می‌رود که مسئولان و مربیان این تیم با دقت بیشتری بازیکنان این تیم را انتخاب کنند.

شاید یکی از دلایلی که مسئولان باشگاه پرسپولیس به این مسئله وارد نمی‌شوند، فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. پرسپولیس به تازگی از شوک صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی سابق خود خارج شده است. همچنین علاوه بر این مسئله، باشگاه پرسپولیس هنوز با حاشیه‌ها و انتقادات زیادی درمورد فصل نقل‌وانتقالات خود روبه‌رو است. احتمالاً مدیران این باشگاه قصد دارند با آرام کردن فضا، این تیم را بدون هیچ درگیری ذهنی‌ای راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا کنند و در سه هفته باقی مانده این باشگاه در آرامش نسبی باشد.

اما نباید این مسئله را فراموش کرد که باشگاه پرسپولیس، یکی از دو باشگاه بزرگ ایران است و هر روز اخبار و حاشیه‌های زیادی درمورد این باشگاه منتشر می‌شود، بنابراین آرام نشان دادن اوضاع و توجه نکردن به مسائل مهم تیم‌های پایه-در کنار مسائل دیگر-می‌تواند به زخمی بزرگ در پیکر این باشگاه تبدیل شود. زخمی که حتی این باشگاه را تا پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا با چالشی بزرگ روبه‌رو کند و باعث شود اعضای مجموعه پرسپولیس قبل از مهم‌ترین دیدار فصل خود از آمادگی ذهنی کافی برخوردار نباشند.

نظر شما