شناسهٔ خبر: 44209819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محکومیت ترور دانشمند ایرانی از سوی بسیج رسانه گلستان و چند خبر دیگر

گرگان - ایرنا - محکومیت ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی از سوی سازمان بسیج رسانه گلستان، اعلام زمان برگزاری هفته سوم کورس اسبدوانی گنبدکاووس، انتصاب بخشدار مرکزی شهرستان ترکمن و بستن ۶۴ حلقه چاه غیرمجاز در گرگان و آق‌قلا از جمله اخبار کوتاه روز شنبه گلستان است.

صاحب‌خبر -

سازمان بسیج رسانه گلستان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند صنایع دفاعی کشور تاکید کرد: دشمنان ملت ایران بدانند با این اقدام مذبوحانه خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد شد و این ملت استوارتر از هر زمانی در مسیرگام دوم انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت و روسیاهی آن برای دشمنان این انقلاب خواهد ماند.

**

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا برای برگزاری هفته سوم کورس اسبدوانی گنبدکاووس گفت که این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

قاسمعلی برزمینی اظهار داشت: این تصمیم پس از بررسی شرایط و در نظر گرفتن مشکلات مالکان ، مربیان اسب و به ویژه علاقمندان و هواداران ورزش اسبدوانی گرفته شد .

وی همچنین از استاندار خواست با انجام تمرین تیم های گلستانی حاضر در لیگ برتر رشته های گوناگون مانند بسکتبال شهرداری گرگان و والیبال شهرداری گنبد موافقت کند.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته عرضه روغن و مرغ در گلستان افزایش یابد و قیمت ها تا حد امکان متعادل‌تر شود.

**

مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و مبارزه با آبخوان‌خواری، از ابتدای سال تاکنون با بستن ۶۴ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان‌ها از خروج ۵۰۰ هزارمتر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی جلوگیری شد.

امین عموزاد اظهار داشت: برداشت بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی شده و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد.

**

استاندار گلستان در حکمی کمال‌الدین آرخی را به سمت سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان ترکمن منصوب کرد.

وی پیش از این کارشناس فرمانداری این شهرستان بود.

نظر شما