شناسهٔ خبر: 44209740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهادت دانشمندان هسته‌ای اراده جوانان را به دنبال دارد

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری زاده بیانیه به شرح زیر صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر  در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری زاده بیانیه به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ
(و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند قطعا ما از تبهکاران انتقام میگیریم )

بار دیگر یکی دیگر از مجاهدان و علمداران عرصه علمی و دفاعی کشور و نظام اسلامی به دست جنایتکاران شیطان‌صفت به فیض شهادت نائل آمد و امت انقلابی ما را عزادار نمود.
دشمنان زبون و کور دل هنوز نمی دانند که ملت شهید پرور ایران امت آن امامی هستند که فرمود شهادت سعادت و فخر اولیاست. و نمی دانند که به فرموده امام راحل هرگاه پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگر پرچم را برداشته و به میدان می‌آید.
تروریستهای جنایتکار ومزدوربدانند شهادت دانشمندان هسته ای نه فقط تاثیری در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی نخواهد داشت بلکه همت واراده قوی ومضاعف و حضور  جوانان بیشتری را در عرصه های علمی به رشد وبالندگی بعنوان جایگزین بدنبال خواهد داشت.
اینجانب شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضرمنجی عالم بشریت حضرت امام عصر مهدی موعود(عج)ونائب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت انقلابی و همیشه در صحنه به ویژه خانواده معزز آن شهیدوالامقام و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و به پیروی از مقام معظم رهبری مجدانه خواهان مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت هستیم و از همسنگران و همراهان این شهید عزیز خواهانیم پرچم مجاهدت و تلاش های علمی این شهید عزیز را همواره برافراشته نگه دارند و به کوری چشم دشمنان با روحیه انقلابی تلاشهای علمی و فنی او را تا نابودی جبهه کفر و استکبار ادمه دهند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی
فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر

انتهای پیام/

نظر شما