شناسهٔ خبر: 44209713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کسب رتبه برتر کرمان در عملکرد شبکه نظارت بر طرح‌های روستایی

کرمان به عنوان ۱۰ استان برتر کشور در عملکرد شبکه نظارت بر طرح‌های زیربنایی روستایی طی نیمه اول امسال شناخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بر اساس فرآیند نظارت عالیه شهرستان‌ها بر پروژه‌های روستایی در مرحله چهاردهم، عملکرد شبکه نظارت بر طرح‌های زیربنایی روستایی، از طریق استانداری‌های سراسر کشور در نیمه اول امسال مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اعلام معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، در عمل به مفاد ماده ۴۶ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۹، استان‌ها علی رغم محدودیت‌های ناشی از گسترش و شیوع بیماری کووید ۱۹، وظایف نظارت استانی و شهرستانی خود را بر طرح‌های عمران روستایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دادند.

در مجموع ۶ ماهه اول امسال با استفاده از ظرفیت شبکه نظارت روستایی کشور تعداد ۵ هزار و ۹۸۴ طرح و پروژه با رقم اعتباری ۴۳ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال (تخصیص ۶۶ درصد) مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

از این میان، تعداد ۱۰۸ پروژه با رقم اعتباری ۸۶۸ میلیارد ریال که دارای مشکلات اجرایی و کیفی بودند، از طریق شبکه نظارتی مذکور پیگیری و بخشی از این موارد نیز رفع اشکال شد.

بدینوسیله ۱۰ استان مرکزی، سمنان، خراسان رضوی، یزد، قم، کرمانشاه، فارس، گیلان، کرمان و البرز به عنوان استان‌های برتر به واسطه عملکرد مناسب شبکه نظارتی استانی شناخته شدند.

انتهای پیام/ب

نظر شما