شناسهٔ خبر: 44209569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* ان‌شاءالله به حول و قوه الهی، نیروهای توانمند و انقلابی، آرامش را از صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ سلب خواهند نمود! و عین‌الاسدهای دیگری خواهند آفرید. مجلس هم باید مانع بازرسی‌های جاسوسان آژانس از مراکز هسته‌ای کشورمان شود.
1375---0916
* وقتی رژیم جعلی اسرائیل و اسرائیلی‌ها علیه نظام و سرمایه‌های کشور دست به هر جنایتی می‌زنند مسئولین درخصوص به خطر انداختن منافع صهیونیست‌ها در منطقه نباید تردید داشته باشند و نباید زمان را از دست بدهند.
3107---0902
* دبیرکل سازمان ملل در پیامی درباره شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید عزیز فخری‌زاده ایران را به خویشتنداری دعوت کرده است! واقعا چقدر این حامیان جنایتکاران بی‌شرم و حیا هستند!
حسام
* برخی از مسئولین اجرایی از خون مقدس سردار سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها و... خجالت بکشند و دیگر سخن از مذاکره با صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ نگویند که جز ننگ چیزی عایدشان نخواهد شد.
علیمردانی
* شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. انتظار می‌رود دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی و نظامی در اسرع وقت عاملان و آمران این جنایت ددمنشانه را همانند عین‌الاسد شخم بزنند تا درس عبرتی باشد که دیگر هیچ‌گاه چنین غلط‌های زیادی نکنند.
فرخی و قاری و سوری
* برای مبارزه با تروریست‌ها و ریشه‌کن کردن آنان پیشنهاد می‌کنم مثل اول انقلاب از اطلاعات مردمی استفاده بشود. همه باید موظف بشویم حرکت‌های مشکوک پیرامون خود را به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور گزارش بکنیم.
1013---0920
* مسئولین وزارت خارجه و اطلاعات کشور که در قضیه آزادی جاسوس اسرائیلی دخیل بوده‌اند باید پاسخگوی جنایت عوامل اسرائیل در به شهادت رساندن شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان باشند.
4207---0912
* اهانت به ساحت مقدس امام راحل(ره) توسط فرزند خلف آمریکا (کلانتری) را محکوم می‌کنیم. البته به خاطر تجربه‌های قبلی از دولت و موسسه نشر و آثار امام راحل(ره) هیچ انتظار عزل و عذرخواهی و محکومیت نداریم ولی از دستگاه‌ قضایی و علما و ملت انتظار می‌رود در برابر این پلشتی‌ها بی‌تفاوت نباشند و اقدام مقتضی را به عمل آورند.
سوری - عسکری - احسانی
* ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر فخری‌زاده از مجلس و دستگاه قضایی تقاضا می‌شود هرچه سریع‌تر اهانت عیسی کلانتری به مقام شامخ امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را پیگیری و برابر قانون با این عنصر هتاک برخورد نمایند.
1648---0915
* فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع سران قوا کاملا روشن بود که دل بستن به شیطان بزرگ و دیگر شیاطین اروپایی جز خسارت برای نظام و مردم چیز دیگری ندارد. امیدوارم کسانی که دل در گروگشایش اقتصادی و... دارند و با توجه به عملکرد خباثت‌آلود شیطان بزرگ طی این 40 ساله باز هم نگاهشان به دست‌های مخملی که زیر دستکش، دست‌های چدنی آنها پنهان است متوجه شوند و به خود آیند و کمر همت با نگاه به داخل به فکر گشایش اقتصادی ببندند.
2270----0902 و 6960----0936 و  3949----0912
* کاسبان برجام! ایران به شرایط 20 ژانویه 2017 دیگر برنمی‌گردد، برجام مرد و بوی تعفن آن همه‌جا را فرا گرفته است! شما تعهد کردید و آمریکا و اروپا همچنان عهدشکنی کردند! شما عمل کردید و هسته‌ای را نابود کردید، آمریکا و اروپا هیچ اقدامی انجام ندادند. باز هم  در انتظار رفع تحریم‌ نشسته‌اید؟! عجب خیال باطلی است.
نیک‌طبا
* تیم جو بایدن به صراحت درباره برجام، سیاست‌های ترامپ و جمهوری‌خواهان را تکرار می‌کنند. مشاور خارجی بایدن با گستاخی تمام ادعای انزوای بیشتر جمهوری‌ اسلامی را مطرح کرده است. اما باز روزنامه‌های زنجیره‌ای، جریان اصلاح‌طلب و دولتی‌ها با شور و هیجان، سیگنال‌های انفعال و ضعف به طرف کینه‌توز مقابل می‌فرستند! با توجه به مسیر غلط برجام این نوع مواضع و پیام‌ها به آمریکایی‌ها چیزی جز خیانت آشکار به منافع ملی،‌ عزت و استقلال کشور نیست!
1951---0912
* نرود میخ آهنی به سنگ! گویا یک قرارداد نانوشته بین برخی از دولتمردان با جهانخواران منعقد است که دائم باید پالس التماس و ذلت از ایران مخابره کنند. از مجلس انقلابی انتظار می‌رود برجام را آتش بزنند و دولت را مکلف به خروج از برجام کنند تا دیگر شاهد این پیام‌های ذلیلانه نباشیم!
سید طباطبایی
* پیام‌های آقای روحانی و ظریف به بایدن روزانه شده و حالت التماس پیدا کرده چرا به جای این حقارت‌پذیری و وادادگی عقل و تدبیر خود را برای حل مشکلات به کار نمی‌برند که هم از کار خود نتیجه بگیرند و هم سابقه خوب از خود به جا بگذارند.
0700----0901
* یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب گفته ناراحتی مردم از چند اصلاح‌طلب را نباید به حساب ناراحتی مردم از جریان اصلاحات گذاشت اگر چنین است چرا در انتخابات مجلس فقط تعداد 7 یا 8 نفر از اصلاح‌طلبان در سراسر کشور به مجلس جدید راه یافتند؟
6043----0916
* از نمایندگان مجلس درخواست داریم در بودجه سال آینده با پرداخت ارز ترجیحی به واردکنندگان موافقت نکنند چرا که ارز ترجیحی دو سر ضرر برای کشور است و سود این کار نصیب یک عده نورچشمی فاسد خواهد شد.
8902----0914
*‌ چرا هیچ نهادی به تخلف شرکت سایپا در گران کردن محصولات خود از جمله افزایش 45 درصدی خودرو کوییک رسیدگی نمی‌کند؟ متاسفانه همه تماشاچی شده‌اند در این بین مردم بیچاره باید دست و پا بزنند و کسی هم به دادشان نمی‌رسد.
1676---0912
*‌ مدیری مانند آقای آخوندی که موجب افزایش 600 درصدی قیمت مسکن در کشور شده راست راست برای خودش می‌چرخد و جالب اینکه اظهار فضل و ادعای طلبکاری‌ کرده است. این روحیه متکبرانه افراد فقط با دادگاهی کردن و به محاکمه کشیدن آنان قابل علاج است.
0590----0935
* اوج حماقت بعضی از شهروندان با زندگی لاکچری به کجا رسیده که سر و دست می‌شکنند با هر پارتی‌بازی که شده به کمک پزشکان فرزندشان را در بیمارستان در تاریخ 99/9/9 به دنیا بیاورند. خیلی راحت چشمان خود را روی عوارض زایمان زودرس و نوزاد نارس بسته‌اند و عجیب اینکه بعضی پزشکان به ‌خاطر پول با این جماعت جاهل مدرن همکاری می‌کنند.
9239----0922
* شکی نیست که گرانی‌های افسارگسیخته مدیریت‌شده توسط نفوذی‌های در بدنه دولت صورت می‌گیرد امیدواریم که دستگاه قضایی به کمک نیروهای مردمی ریشه آنها را بخشکانند.
5830----0915
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود از شورای حل اختلاف‌های سراسر کشور بخواهند مستاجرانی که تاریخ اجاره‌ آنها به اتمام رسیده و موجران آنها را تحت فشار برای تخلیه قرار داده‌اند ممانعت نمایند.
7752----0915
* خدایا این نفوذی‌های شیطان بزرگ را که در تلاشند سرزمین ما را به سوخته‌ای متلاشی تبدیل نمایند و بر مرام و خون و آرمان شهدا خیانت شود را به دردهای بی‌درمان گرفتارشان نما و شرشان را از سر ملت کم و کوتاه بگردان.
7241----0922
* از مجلس انقلابی باید تشکر کرد که سرانجام توانست این دولت سنگین و به زمین چسبیده را تا حدی به تحرک وادارد. امید است که با فشار مجلس گشایشی در معیشت مردم به وجود بیاید.
0054----0916

نظر شما