شناسهٔ خبر: 44209100 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادعای وزیر صهیونیست: هیچ سرنخی از عاملان ترور دانشمند ایرانی در اختیار ندارم

وزیر شهرک‌سازی صهیونیست‌ها و معتمد نتانیاهو در مصاحبه‌ای درباره ترور شهید فخری‌زاده مدعی شد هیچ سرنخی از عاملان این جنایت در اختیار ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، زاخی هانگبی، وزیر شهرک‌سازی رژیم اشغالگر صهیونیستی و از نزدیکان به نتانیاهو در مصاحبه‌ای گفت: من هیچ سرنخی از عاملان ترور دانشمند ایرانی در اختیار ندارم.

او به عنوان یکی از معتمدان بنیامین نتانیاهو گفت: این‌گونه نیست كه من سکوت کرده باشم، زیرا من مسئول هستم، اما من هیچ سرنخی ندارم.

رویترز در ادامه اشاره‌ای هم به اظهارات رئیس سابق سیا مبنی بر جنایتکارانه خواندن این اقدام تروریستی داشت و نوشت این دانشمند هدف اصلی موساد، سرویس اطلاعاتی اسرائیل بود که به طور گسترده‌ای مورد تایید قرار گرفت.

شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند صنعت دفاعی کشورمان روز گذشته در منطقه آبسرد دماوند در جریان یک حمله تروریستی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیش از این اما ولادیمیر ساژین، تحلیلگر ارشد روسی و کارشناس مرکز مطالعات خاورمیانه انستیتو شرق‌شناسی روسیه، اعلام کرد ارتباط عاملان ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند ایرانی با آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی غیرقابل انکار است.

پیش از این اسماعیل رضوان، عضو ارشد جنبش حماس اعلام کرد دست داشتن رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور دانشمند ایرانی آشکار است و باید پاسخ مناسب به آن داد.

انتهای پیام/

نظر شما