شناسهٔ خبر: 44209083 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

قرارداد بیت استریم موجب افزایش درآمد شرکت مخابرات خواهد شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: قرارداد بیت استریم با ایجاد یک رقابت سالم در حوزه‌ی بازار ICT موجب افزایش درآمد شرکت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری طی یک برنامه‌ی زنده‌ی اینستاگرامی، با اشاره به قرارداد بیت استریم گفت: بر اساس پورت های واگذار شده به شرکت های FCP، ما نیز در درآمد آنها سهیم هستیم, از این‌روز این قرار داد ضمن ایجاد رقابت سالم، نه تنها به ضرر ما نیست بلکه موجب افزایش درآمد شرکت مخابرات خواهد شد.

صدری با اشاره به ضرورت افزایش سهم بازار توسط مخابرات اظهار داشت: تمام برنامه های ما در حوزه تجاری باید به گونه ای باشد که موجب افزایش سهم بازار حوزه‌ی ICT و افزایش درآمد شود.

وی لازمه‌ی افزایش سهم بازار را رقابت سالم و کیفیت مناسب دانست و افزود: در بازار رقابت است که میزان کیفیت محصول بالا رفته و در نهایت رضایتمندی مشتری را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: قرارداد بیت استریم همچنین باعث افزایش میزان ARPO در اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می شود.

صدری خود را امانت دار شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و اظهار داشت: تمام برنامه ها و عملکرد ما بر اساس رعایت الزامات قانونی و رگولاتوری و همچنین رضایت سهامداران و ذینفعان می باشد.

وی به لزوم رعایت مصوبه ۲۶۰ کمیسیون سازمان تنظیم مقررات در جهت ایجاد فرصت های جدید برای استفاده از منابع اشاره کرد و بیان داشت:این مصوبه مقررات حاکم بر ارائه خدمات عمده‌فروشی زیرساخت‌های ارتباطی را مشخص می‌کند،و به منظور رقابتی شدن هرچه بیشتر بازار، تسهیل در ارایه خدمات در حوزه ارتباطات ثابت سیمی-کابلی و ایجاد فرصت برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات موجود در اختیار دارندگان پروانه شبکه از طریق اشتراک در بخش دسترسی و جلوگیری از هدر رفتن منافع و امکان توزیع و گسترش شبکه با سرعت بیشتر در تمام نقاط کشور تصویب شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهارداشت : به منظور تحقق این مهم، شرکت مخابرات ایران، با اجرای این مصوبه با اشتراک زیرساخت‌های فیبرنوری با شرکت های دارنده پروانه FCP و Servco در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با تمام شرکت های واجد شرایط همکاری دارد.

صدری در پایان سخنان خود یادآور شد: افرادی که در این خصوص انتقاد در اجرای قرار داد بیت استریم دارند آگاهی لازم در این خصوص را ندارند، از اینرو آمادگی داریم شفاف سازی بیشتری را انجام دهیم.

انتهای پیام

نظر شما