شناسهٔ خبر: 44208444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت رهبر حزب وطن ترکیه به رهبر انقلاب

رهبر حزب وطن ترکیه در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری‌ زاده تأکید کرد مبارزه‌ای که ایشان با از جان‌گذشتگی در برابر امپریالیسم آمریکایی و تروریسم اسرائیلی در پیش گرفتند، برای همه الگو و سرمشق است.

صاحب‌خبر -
صراط:

«دوغو پرینچک» رهبر حزب وطن ترکیه روز شنبه طی پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری‌زاده که روز گذشته در اقدامی تروریستی به فیض شهادت نائل آمد، شهید فخری‌زاده را الگو و سرمشقی برای همه خواند و تأکید کرد که شهید فخری‌زاده در واقع شهید همه امت  اسلامی است.

در پیام رهبر حزب وطن ترکیه خطاب به حضرت امام خامنه‌ای آمده است:

«آیت‌الله سید علی خامنه‌ای

رهبر انقلاب اسلامی ایران

با قلبی آکنده از غم و اندوه خبر شهادت آقای محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشور برادر جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردیم.

این جنایت، یک اقدام تروریستی است که منعکس‌کننده درماندگی اسرائیل و امپریالیسم رو به افول آمریکایی در غرب آسیا، قفقاز و هر نقطه‌ای از جهان است. ما این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌ کنیم.

آقای محسن فخری‌زاده، شهید همه ما هستند. مبارزه‌ای که ایشان با از جان‌گذشتگی در برابر امپریالیسم آمریکایی و تروریسم اسرائیلی در پیش گرفتند، برای همه ما الگو و سرمشق است.

شهادت ایشان عزم ما را برای مبارزه با امپریالیسم و صهیونیسم بیشتر و همبستگی ما با دولت و ملت ایران را محکم‌تر می‌کند.

به نمایندگی از ملت ترکیه و حزب وطن، خود را در غم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شریک دانسته و این واقعه را تسلیت عرض می‌کنیم.

با نهایت صمیمیت و احترام

دوغو پرینچک

رهبر حزب وطن ترکیه»

نظر شما