شناسهٔ خبر: 44208166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسوول بسیج فرهنگیان البرز:

شهادت دانشمندان هسته ای عزم ملت ایران را جدی تر می کند

کرج - ایرنا - مسوول بسیج فرهنگیان استان البرز با محکوم کردن ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده توسط تروریست های جنایتکار و دست نشانده جبهه استکباری، بیان داشت: شهادت دانشمندان هسته ای عزم ملت و جوانان ایرانی را برای پیمودن قله های علمی و اهداف والای نظام اسلامی جدی تر می کند.

صاحب‌خبر -

 مجتبی آمرکاشی  شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده ، احساسات ملت ایران به ویژه فرهنگیان را جریحه دار کرده و موج ابراز احساسات در فضای مجازی پیچیده است.

مسوول بسیج فرهنگیان استان البرز ادامه داد: حادثه غم انگیز عصر جمعه هفتم آذرماه  سبب شد تا فرهنگیان استان البرز همچون سایر قشرهای مردم انقلابی ایران با محکوم کردن این اقدام تروریستی ، خواستار مجازات عوامل  کوردل آن شدند.

 آمرکاشی اظهار داشت: بار دیگر مزدوران و نوکران حلقه به گوش استکبار جهانی و صهیونیست‌های از خدا بی خبر با دستور اربابان کثیف خود در جنایتی نا جوانمردانه یکی دیگر از فرزندان خدوم و شایسته نظام و انقلاب اسلامی را مورد سوء قصد قرار داده و به شهادت رساندند که با تکرار این رفتارهای جنایت آمیز  راه مماشات و مسامحه بسته  شده است .

وی ادامه داد:  این حرکت مذبوحانه هزینه سنگینی برای تروریست و عوامل پشت پرده آنها خواهد داشت  و آمران بزدل و عاملان این جنایت‌ پاسخ لازم را از ملت ایران دریافت خواهند کرد.

مسوول بسیج فرهنگیان البرز بیان داشت: جنایتکاران تروریست بدانند شهادت دانشمندان هسته ای نه فقط تاثیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت بلکه همت مضاعف و حضور دانشمندان جوان بیشتری را در عرصه‌های علمی به دنبال دارد؛ چرا که امام خمینی (ره) فرمود: «بکشید ما را ملت ما بیدار خواهد شد.»

آمرکاشی تصریح کرد: به کسانی که هنوز چشم و دل به دشمن داده و امید رفع مشکلات را از آنان دارند اعلام می کنیم که شهادت مشق مردم انقلابی ایران است و همانند گذشته با وحدت کلمه و ایستادگی راه امام ، شهدا و ولایت را ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: پیام های منتشر شده از سوی فرهنگیان بسیجی استان البرزنشان ازولایت مداری این عزیزان دارد که متاثر از مکتب عاشورایی بوده و  این مکتب هیچگاه ذلت را نمی پذیرد و در برابر ظلم سکوت نمی کند.

همچنین امروز  فرهنگیان بسیجی استان البرز درپی ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و صنعت دفاعی کشوربا انتشارپیام های مختلف در فضای مجازی اعلام کردند که شهادت دانشمندان هسته ای،همت مضاعف علمی ایران را رقم می زند.

فرهنگیان درپیامهایشان آورده اند که ترورنه تنها تاثیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت بلکه همت مضاعف و حضور دانشمندان جوان بیشتری را در عرصه‌های علمی بدنبال خواهد داشت. 

فرهنگیان بسیجی اشاره کرده اند که ایران اسلامی که قربانی  سیاست های سلطه در گسترش تروریسم بوده است، این بار نیز یکی ازفرزندان خدوم خود را از دست داد اما خون این شهید گرانقدر و دیگر بی گناهان و قربانیان ترور، همانند گذشته، اشغالگران و سلطه خواهان را رسواتر خواهد کرد.

فرهنگیان البرزضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی که توسط قدرتهای بزرگ و دست نشانده های آنها انجام شد، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواستند با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور را شناسایی و به سزای اعمال ننگین برساند.

استان البرز ۵۰ هزارفرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصر جمعه هفتم آذر با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما