شناسهٔ خبر: 44208134 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

دانشگاه

اعلام تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه، جواد علمائی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل «اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، باید با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیات علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاسهای درسی در زمان های پیش بینی شده صورت پذیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است:با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاسها در نیمسال اول برای ورودی های قبل از ۹۹، تعداد جلسات کلاسها برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی ۱۶ هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته (جلسه) برگزار شود.

ضمناً باتوجه به تأخیر در شروع کلاسهای درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰، واحدها/مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاسها به منظور تکمیل تعداد جلسات (۱۶ هفته و ۱۷ هفته) تا قبل از امتحانات هستند.

درخصوص کلاسهای مشترک ورودی های قبل ۹۹ یا پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول، تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی ۹۹ ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد

نظر شما