شناسهٔ خبر: 44208112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهم‌ترین خبر‌های جامعه که در ۸ آذرماه رخ داد صفرتاصد ماجرای آلودگی کلان شهرهای کشور در دوران کرونا داستان پرآب چشم یک گنبد تعداد ثبت نام کنندگان دکترا تا پایان فرصت تعیین شده مشخص می‌شود استقبال فراکسیون محیط زیست از درخواست ممنوعیت ۵ ساله شکار تاریخ تولد لاکچری و خطر مرگ نوزاد بارش برف و باران و آزمون کارآمدی

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز هشتم آذر ماه مشاهده می‌کنید. دبیر کمیته فنی صدور مجوز‌های خودرویی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر غلظت‌های امسال را به فرمول سال گذشته محاسبه کنید تعداد روز‌های دارای شاخص بالای الودگی کمتر بوده است و این نشان می‌دهد که وضعیت امسال بهتر از سال گذشته بوده است، دلیل آن هم شاید کاهش تردد ناشی از محدودیت‌های کروناست. یک سالی می‌گذرد که مرمت گنبد شیخ لطف‌الله به نقل محافل مجازی و خوراک خبری رسانه‌های گوناگون بدل شده و به قدر مقتضی حاشیه و بگومگو ساخته است. اما از پس ماه‌ها قیل و قال و مناقشه و کشاکش، نمایان شدن تغییر رنگ ترک‌های مرمت شده این گنبد خود هنگامه‌ای جدید ساخته ورای همه منازعات پیشین. این میان اما آنچه بایسته‌تر می‌نماید بهره جستن از استادان فن شناس و خبره برای از کف ندادن چنین میراث بی همتایی است. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰، گفت: داوطلبان تا یکشنبه ۹ آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. متاسفانه طی سال‌های گذشته سازمان حفاظت محیط زیست مجوزهای شکار را پشت درهای بسته، بدون اطلاع‌رسانی و بدون در نظر گرفتن نظرات متخصصان این حوزه صادر کرده است یک متخصص زنان و زایمان به بیان عوارض زایمان‌های تقویمی برای نوزادان پرداخت. هواشناسی از بارش‌های شدید در تهران خبر داده است، با این وجود باز هم به شهرداری پایتخت باید یادآور شد که غالگیر نشود. بارش‌ها در تهران و دیگر شهر‌ها و استان‌های کشور ادامه دارد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی هشتم آذر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتربخوانید:

دبیر کمیته فنی صدور مجوز‌های خودرویی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر غلظت‌های امسال را به فرمول سال گذشته محاسبه کنید تعداد روز‌های دارای شاخص بالای الودگی کمتر بوده است و این نشان می‌دهد که وضعیت امسال بهتر از سال گذشته بوده است، دلیل آن هم شاید کاهش تردد ناشی از محدودیت‌های کروناست.

بیشتربخوانید:

یک سالی می‌گذرد که مرمت گنبد شیخ لطف‌الله به نقل محافل مجازی و خوراک خبری رسانه‌های گوناگون بدل شده و به قدر مقتضی حاشیه و بگومگو ساخته است. اما از پس ماه‌ها قیل و قال و مناقشه و کشاکش، نمایان شدن تغییر رنگ ترک‌های مرمت شده این گنبد خود هنگامه‌ای جدید ساخته ورای همه منازعات پیشین. این میان اما آنچه بایسته‌تر می‌نماید بهره جستن از استادان فن شناس و خبره برای از کف ندادن چنین میراث بی همتایی است.

بیشتربخوانید:

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰، گفت: داوطلبان تا یکشنبه ۹ آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتربخوانید:

متاسفانه طی سال‌های گذشته سازمان حفاظت محیط زیست مجوزهای شکار را پشت درهای بسته، بدون اطلاع‌رسانی و بدون در نظر گرفتن نظرات متخصصان این حوزه صادر کرده است

بیشتربخوانید:

یک متخصص زنان و زایمان به بیان عوارض زایمان‌های تقویمی برای نوزادان پرداخت.

بیشتربخوانید:

هواشناسی از بارش‌های شدید در تهران خبر داده است، با این وجود باز هم به شهرداری پایتخت باید یادآور شد که غالگیر نشود. بارش‌ها در تهران و دیگر شهر‌ها و استان‌های کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما