شناسهٔ خبر: 44207761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش فاکس نیوز از افزایش روند جرایم در آمریکا در طول سال ۲۰۲۰

برداشت آمریکایی‌ها از افزایش جرم در بالاترین سطح از سال ۱۹۹۳ تاکنون قرار گرفته است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - نظرسنجی اخیر گالوپ نشان می‎دهد که برداشت آمریکایی‌ها از جرم نسبت به سال گذشته در بالاترین سطح از سال ۱۹۹۳ است، در حالی که آمار واقعی جرایم نیمه اول سال ۲۰۲۰ پیام متفاوتی را ارائه می‌دهد.

به گزارش فاکس نیوز، این نظرسنجی نشان داد که حدود ۷۸ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که جرم و جنایت نسبت به سال گذشته افزایش یافته است؛ کمتر از ۴۰ درصد معتقدند جرم در منطقه آنها افزایش یافته است.

این اختلاف درمورد برداشت از سطح ملی در برابر جرایم محلی با یافته‌های نظرسنجی گالوپ در طول سال‌ها مطابقت داشته است.

این نظرسنجی نشان داد که این تصورات با حوادث یک سال پر فراز و نشیب، یعنی بیماری همه گیر ویروس کرونا و ناآرامی‌های اجتماعی در سراسر آمریکا، ناشی از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در ۲۵ می، در هم آمیخته است.

با توجه به اینکه ناآرامی‌های سراسری آمریکا در آن ماه تازه شکل گرفته بود و تا تابستان ادامه داشت، آمار قطعی از ماه ژوئن به بعد نامشخص است.

در سال‌های اخیر، گالوپ دریافت که افرادی که با حزب سیاسی مخالف حزب کنترل کننده کاخ سفید همذات پنداری می‌کنند، احتمالا افزایش جرم را درک می‌کنند اما امسال این تصور در میان جمهوریخواهان و استقلال طلبان راست گرا هم وجود دارد که جرم و جنایت نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این یافته‌ها همچنین نشان داد که جمهوریخواهان احتمالا ناآرامی‌های اجتماعی را مقصر افزایش جرم و جنایت می‌دانند، در حالی که دموکرات‌ها به احتمال زیاد تأثیرات اجتماعی همه گیری ویروس کرونا را برجسته می‌کنند.


انتهای پیام/

نظر شما