شناسهٔ خبر: 44207719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جریمه ۱۶۰ خودرو در ملایر به دلیل تخلف از محدودیت‌ها

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: از شنبه هفته گذشته تاکنون همزمان با آغاز محدودیت‌های جدید، برای ۱۶۰ خودروی متخلف در مبادی ورودی و داخل شهر ملایر جریمه‌های یک میلیون تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی صادر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدباقر سلگی روز شنبه در بازدید فرماندار ویژه ملایر از مبادی ورودی شهر ملایر افزود: همچنین به یک هزار خودروی متخلف تذکرهای لازم داده شد و با ثبت پلاک آنها، در صورت تکرار و تخلف از محدودیت‌ها برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در یک هفته گذشته برخی خودروها با پلاک غیربومی که قصد ورود به داخل شهر را داشتند، به شهرهای خود عودت داده شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همراهی خوب مردم با پلیس را ستودنی دانست و اظهار داشت: کمتر از پنج درصد مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های جدید بی‌توجه هستند که تخلف آنها قابل اغماض نیست و طبق قانون با این متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ سلگی درباره مخدوش کردن پلاک خودروها نیز ادامه داد: چندین مورد تخلف در زمینه مخدوش کردن پلاک خودرو مشاهده شد که این اقدام جرم محسوب شده و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی نسبت به فعالیت دوربین‌های نظارتی در مبادی ورودی شهر هشدار داد و افزود: شهروندان از تردد در خارج از شهرستان و جز در موارد ضروری از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح از تردد در سطح شهر خودداری کنند، در غیر اینصورت مشمول جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه برگ تردد فقط برای درمان ضروری صادر می‌شود گفت: نیاز است مردم دورهمی‌ها، تجمع‌ها و ترددهای غیرضروری خود را حذف کنند تا با کاهش روند شیوع بیماری، از وضعیت قرمز خارج شده و به شرایط عادی برسیم.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه شهر و محورهای ورودی در کنترل پلیس است تاکید کرد: بیشترین ترافیک در محور ورودی همدان به ملایر واقع در پل انقلاب است که از شهروندان تقاضا داریم تردد خود را از این محور مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: بیشترین حجم ترافیک در این نقطه بین ساعت‌های ظهر و عصر است که نیاز است شهروندان برای کاهش حجم ترافیک از مسیر کمربندی‌های شهر و میدان استقلال تردد کنند تا با ترافیک و شلوغی مواجه نشوند.

شنبه اول آذرماه طرح جامع محدودیت‌های جدید متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور با شرایط قرمز، نارنجی و زرد آغاز شده است.

نظر شما