شناسهٔ خبر: 44207672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- همزمان با هفته بسیج و آغاز فعالیت قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه در ملایر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز شنبه در آیین توزیع کمک‌های مومنانه دانش‌آموزی در ملایر اظهار داشت: در این راستا ۷۵۰ بسته معیشتی و ۹۰۰ بسته نوشت‌افزار توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان تهیه و در حال توزیع است.

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: همچنین ۵۰ هزار بسته لوازم بهداشتی و ۴۵۰ جفت کفش توسط حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان تهیه شده و در حال توزیع بین دانش‌آموزان نیازمندان و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است.

وی بیان کرد: برای تهیه این بسته‌های معیشتی و بهداشتی و نوشت‌افزار ۴۵۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر محله‌محور شدن مقابله با کرونا در این شهرستان آغاز به کار کرده است و در این راستا و به مناسبت هفته بسیج ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در حال توزیع است.

سرهنگ حسینی یادآور شد: این کمک‌ها به همت خیران در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهیه و جمع‌آوری شده است و علاوه بر این تعداد، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان ملایر برای کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا، در قالب گروه‌های جهادی در کنار دیگر ارگان‌ها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح کمک‌ مومنانه لبیک گفتند و در مجموع در چند مرحله ۲۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین افراد نیازمند، آسیب‌دیده و محروم توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر پرداخت ۳۰ مورد اجاره بهای نیازمندان، کشتار حدود ۲۹۰ راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان در قالب بسته‌های پروتئینی، توزیع ۵۰ هزار قرص نان، توزیع ۱۱۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و تهیه و توزیع ۳۸ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند را از دیگر اقدامات بسیجیان و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان عنوان کرد.

همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان ملایر در حال برگزاری است که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید، حدود ۷۰ درصد این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نظر شما