شناسهٔ خبر: 44207536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی:

جبهه مقاومت جواب محکمی به ترورهای ناجوانمردانه بدهد

نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بعد از ترور سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها به یک شکلی جسارت‌های بیشتری را در منطقه انجام می‌دهند و جبهه مقاومت باید جواب محکمی به این ترورهای ناجوانمردانه در منطقه بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا فلاحی نماینده ایلام و عضور کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: محور این ترور صهیونیسم و کشورهای ارتجاع عربی، نفاق و امریکا ، یک ائتلافی را تشکیل داده اند که قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه کنترل کنند و به این شکل  مانع پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه شوند.

فلاحی در ادامه افزود: اینها جه در بحث دفاع مقدس و چه در بحث تروریسم تکفیری، از جبهه مقاومت شکست خورده اند، و بهترین راهی که به نظر آنها مناسب بوده است و این سیگنال  ضعفی است که دارند به طرف ما هم ساطع می کنند،که ترور دانشمندان ما را در دستور کار خود قرار داده اند، که بتوانند مانع توسعه علمی و فن آوری جمهوری اسلامی شوند که با ترور دانشمندان هسته ای کشور مان در سالهای گذشته نتوانستند  اهداف خود را محقق کنند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: قطعا جمهوری اسلامی باید یک پاسخ قاطع به این تحرکات و ترور ها بدهد چون،بعد از ترور سردار سلیمانی ، امریکایی ها به یک شکلی جسارت های بیشتری را در منطقه انجام می دهند، و  جبهه مقاومت باید جواب محکمی به این ترور های ناجوانمردانه در منطقه بدهد.

فلاحی افزود: متاسفانه محاکم بین الملی  عکس المعل شایسته و درخوری از خود نشان ندادند، و سازمان ملل متحد صرفا اعلام کرده است خویشتن داری کنید،بنابراین جمهوری اسلامی باید هوشمندانه دراین رابطه عمل کند،یکی از  دلایل این ترور این بوده است که منطقه را نا امن کنند و یک شرایط درگیری را در منطقه ایجاد کنند.

وی گفت: مجلس هم قطعا، در این رایطه پاسخ در خوری خواهد داد و امروز نیز کمیسمون امنیت ملی  یک جلسه فوق العاده خواهیم داشت که به یک تصمیم در خور وحیاتی  و مهم برسیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما